וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביד גזל: "נצטרך להילחם עד הסוף"

13.3.2011 / 11:06

קשר הפועל אשקלון מתוסכל מההסתבכות בתחתית: "חייבים לעצור את רצף הפסדים". אזאגי לא מתכנן זעזועים

בהפועל אשקלון לא ידעו אך להסתכל על הדברים בסיום משחק ההפסד 4:3 לבאר שבע אתמול (שבת). לאחר שבמהלך השבוע היה ברור שאם הקבוצה תפסיד צפוי זעזוע, העובדה כי הקבוצה חזרה מפיגור של 2:0 ו-3:1 והצליחה להשוות לפני שספגה את שער ההפסד לקראת הסיום, גרמה לפרוספר אזגי לחשוב שנית לפני שהוא מקבל החלטות כלשהן. בסיום המשחק אמר אזגי כי, "בסך הכל אני מרוצה מהמשחק, הקבוצה עמדה טוב ואני לא הולך לעשות זעזוע".

יחד עם זאת, בהנהלת המועדון אומרים כי בשיחות סגורות אזגי אמר כי הוא רוצה לישון על הדברים ולהתייעץ, ורק לאחר מכן לקבל החלטות, הן בנוגע למאמן והן בנוגע לאפשרות לזעזע את השחקנים על ידי קנסות או הקפאת משכורות. בכל מקרה, המאמן גיא עזורי אינו מתכוון להתפטר והוא כרגע עוסק בהכנת הקבוצה למשחק החוץ הקשה מול מכבי חיפה בשבוע הבא.

מי שהסכים בכל זאת להתייחס לצד המקצועי היה רביד גזל, שהיה מאוד מאוכזב בסיום. "בסך הכל פתחנו שוב את המשחק לא טוב ונקלענו לפיגור", אמר הקשר, "הצלחנו איכשהו לחזור ולהשוות לתיקו, שזו תוצאה טובה לנו, ושוב קיבלנו שער והפסדנו. זה ממש מתסכל, מדובר בחוסר ריכוז, אם אנחנו מבקיעים שלושה שערים ומפסידים משחק ביתי אז אני לא יודע מה לומר". על משחק ההגנה החלש של הקבוצה אמר גזל: "עם עובדות אי אפשר להתווכח, זה מה שיש ועם זה נצטרך להילחם עד הסוף. צריכים לעצור את רצף ההפסדים כמה שיותר מהר. אם לא הייתי מאמין שאפשר להישאר בליגה אז לא היתה סיבה שנעלה לשחק".

נגד מכבי חיפה צפוי לחזור לשער סטיבן אהרליו שלא שיחק אתמול עקב ההרחקה נגד מכבי פתח תקוה, גם אריק גאו צפוי לשוב לסגל. סרג' איילי, שקרע את שריר הארבע ראשי והיה חשש כי סיים את העונה, עשוי לחזור ולהתאמן במהלך השבוע וייתכן שאף להיות בסגל במשחק הביתי נגד בית"ר ירושלים בעוד שבועיים. איילי אמר אתמול: "הפציעה מצריכה מנוחה של עוד כמה שבועות אבל יכול להיות שעוד כמה שבועות לא יהיה לנו סיכוי להישאר בליגה בכלל. כולם צריכים לתת הכל כי אנחנו לא קבוצה חלשה ויכולים להישאר בליגה, גם אם זה יהיה מהמקום ה-14 דרך מבחנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully