וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאן גונזאלס: "יש לנו בעיה בהבקעת שערים"

13.3.2011 / 10:22

בלם בית"ר ירושלים ביטא את התחושות בקבוצה: שביעות רצון מהיכולת וגם אכזבה מהתיקו המאופס נגד ר"ג. הקבוצה לדין

למרות שעל פניו תיקו 0:0 נגד הפועל רמת גן זו תוצאה מאכזבת, בבית"ר ירושלים יצאו מעודדים מהמשחק בווינטר. רוני לוי אמר לאנשי המועדון: "מבחינה מנטאלית היינו מוכנים. שמרנו על עמידה נכונה, אבל היינו חייבים לכבוש את הגול ולקחת שלוש נקודות כי זה היה המומנטום שכל כך דיברנו עליו. לגבי הפלייאוף האמצעי - הדברים לא תלויים בנו אבל צריך עד הסוף לנסות". יש לציין כי במהלך המחצית לוי עודד את שחקניו ואמר להם: "אתם עומדים טוב ומגיעים למצבים, תמשיכו ככה ותנסו למצוא את נקודות התורפה שלהם כדי להבקיע".

מי שהסכים לדבר בסיום המשחק היה כריסטיאן גונזאלס, שהסתכל אף הוא על הדברים בצורה חיובית. "אני חושב שהיה לנו משחק טוב ושלטנו כמעט בכולו", סיכם הבלם האורוגוואי, "יש לנו בעיה עם הבקעת שערים, אך היום שיחקנו מול קבוצה שהתגוננה עם הרבה שחקנים והגענו לכמה מצבים טובים שהיינו צריכים לנצל. חבל, כי יכולנו לברוח מהתחתית ולהתחיל לחבר כמה ניצחונות".

לגבי ירידת המתח לאחר הפועל תל אביב אמר גונזאלס: "לא ראיתי ירידת מתח. כולם רצו על המגרש והיינו אגרסיביים. היה גם חסר לנו קצת מזל". לגבי העתיד אמר: "אם נמשיך להיראות ככה על המגרש אנחנו נעשה דברים יפים. אנחנו עומדים מצוין ולקבוצות קשה להגיע למצבים מולנו. אנחנו רק צריכים לנצל יותר את ההזדמנויות שלנו והתוצאות יהיו בהתאם".

אגב, בצוות המקצועי היו מרוצים מאוד מגונזאלס ומקובי מויאל, וגם מחן עזריאל שנכנס כמחליף. לקראת סיום המשחק גער רוני לוי בליאור ראובן שהיה אחראי לטעות שהובילה למצב מסוכן של הפועל רמת גן שהסתיים בבעיטה למשקוף של ציון צמח, אך המגן טען כי זו לא באשמתו וכי שחקנים אחרים לא עזרו לו בחיפוי.

מה עושים עם הקריאות הגזעניות?

לקראת משחק הבית בשבוע הבא נגד הפועל חיפה אמרו במועדון: "זה משחק מול קבוצה שניצחה בחוץ את מכבי תל אביב ובאר שבע וזאת עוד מלחמת עולם בדרך לחוף מבטחים. אם לא נביא את מה שהבאנו מול הפועל תל אביב לא נרד מהמגרש עם נקודות".

אגב, היום קיבלה הקבוצה הודעה שהיא תעמוד לדין בגין קריאות גזעניות במשחק אתמול. לפיכך בית הדין של ההתאחדות ידון ביום רביעי גם במשחק נגד הפועל רמת גן וגם בזה נגד הפועל תל אביב, שגם בעקבותיו הקבוצה תעמוד לדין עקב קריאות גזעניות ופריצת אוהד לכר הדשא. ההערכה היא שהקבוצה תספוג עונש כבד, אולי גם של הורדת נקודות.

העובדה כי הקבוצה תועמד לדין בגין שני מקרים של קריאות גזעניות והדיבורים על כך שהקבוצה עלולה לספוג עונשים של משחקים ללא קהל והורדת נקודות, הפכה לשיחת היום בין השחקנים, שאמרו: "רק לא נקודות ומשחקים בלי קהל. כל מה שעשינו יכול להימחק ובלי שנשים לב נסתבך עוד פעם עם אשקלון וסכנין. הקהל חייב להבין את זה שעם כל השמחה שלהם והתמיכה המדהימה, הדברים האלה פוגעים בקבוצה".

בנוגע לקריאות הגזעניות - הקבוצה תעמוד לדין ביום רביעי ועשויה לספוג עונשים כבדים. במועדון מתקשים למצוא פתרון לקריאות הללו, למרות שהגיעו לסיכום עם האוהדים על הפסקת שלהן ונוצרה אווירה טובה בין הצדדים בחודשיים האחרונים. הסיכום הופר על ידי האוהדים בשבועיים האחרונים והיו"ר איציק קורנפיין יצטרך לבחון מחדש כיצד להתמודד עם המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully