וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן עצבני: ביטל לשחקני הפועל עכו את יום החופש

הדס גרינברג

13.3.2011 / 9:22

המאמן התאכזב מהיכולת ב-1:1 נגד מכבי פתח תקוה. בקבוצה מחמיאים לגבע ברקאי וממשיכים להתלונן על כר הדשא בגרין

מאמן הפועל עכו, אלי כהן, החליט לבטל את יום החופש שהיה צפוי היום (ראשון) לשחקניו. כהן לא אהב את היכולת ואת חוסר המחויבות שהציגו אתמול שחקניו ב-1:1 נגד מכבי פתח תקוה ולכן בחר לבטל את יום החופש הקבוע בימי ראשון ולקיים אימון רגיל. כהן התאכזב מכך שהקבוצה לא נראתה טוב במשחק נגד יריבה ישירה על מקום בפלייאוף העליון.

שחקנים בקבוצה העידו כי המאמן נראה עצבני עם סיום המשחק ובעיקר מאוכזב. "אפשר להבין את אלי. אנחנו לא נראים טוב לאחרונה וזה קורה דווקא בתקופה הכי חשובה בליגה", אמר אחד מהם. בקבוצה הוסיפו להתלונן אתמול על תנאי המגרש הלא טובים באצטדיון גרין, שמקשים עליהם לפתח משחק טכני ופוגע בהנעת הכדור.

על אף האכזבה של המאמן, בקבוצה פרגנו אתמול רבות לגבע ברקאי, שכבש את שער השוויון – שערו הראשון העונה. בקבוצה ציינו שעל אף שברקאי איבד את מקומו בהרכב לפידליס דימאקו, הוא לא מפסיק להילחם על מקומו בהרכב. היכולת שלו במשחקים האחרונים, בהם החליף בהרכב את דימאקו הפצוע, כנראה יגרום הבלם לכאב ראש טוב אצל אלי כהן באשר לשאלה את מי להרכיב במחזור הקרוב במרכז ההגנה.

הקשר בן בנימין, שלא הסכים לוותר אתמול על המשחק ועלה לשחק עם חום גבוה, הוחלף במחצית על ידי מוחמד כליבאת וצפוי לקבל מנוחה עד שיחלים. בקבוצה מקווים שהמגן שמעון הרוש ישוב השבוע לסגל הקבוצה. הרוש שהיה אמור לעשות זאת כבר אתמול, התלונן על רגישות בשריר הירך בו נפצע ורק אם יערוך אימונים מלאים השבוע הוא הוא יעמדו לראשותו של כהן בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully