וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין הנהלת הפועל פתח תקוה ליובל נעים

13.3.2011 / 9:10

במועדון מספרים כי אילצו את המאמן להחליף בין אנטבי לשקלים. גורם: "הוא יכול לכעוס". נעים: "אף אחד לא יתערב לי"

המתיחות בין מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים, לבין ההנהלה שלו, עולה מדרגה. כפי שפורסם בשבת בוואלה! ספורט, המאמן עזב בזעם את איצטדיון רמת גן תוך שהוא מסנן מספר מילים לעבר חברי ההנהלה, בטענה שניסו לאלץ אותו לשתף את עידו אקסברד. הבוקר (ראשון) טוענים גורמים בקבוצה כי כל שניסו להתערב בנושא המקצועי היה בנוגע לשחקן הגנה. השחקן, אגב, הוא יגאל אנטבי, שתורגל במהלך השבוע בהרכב.

מתברר כי בהנהלה דחקו במאמן לשנות את ההרכב ולכלול בתוכו את עמירן שקלים במקום המגן הוותיק. גורם בקבוצה אישר הבוקר: "אף אחד לא ביקש ממנו לשתף את אקסברד, להפך, גיבינו אותו במאה אחוז. היה ויכוח לגבי עמדה מסוימת בהגנה. היה חשוב לנו ששחקן צעיר ישחק על חשבון שחקן ותיק. אנחנו קבוצה שרוצה לקדם צעירים. הוא כעס? אז שיכעס".

נעים אמר אתמול בנושא אקסברד: "כל השבוע הייתה אווירה כאילו מדובר במבחן עבורי. מבחינתי אין לי כוונה להתעסק בשחקן הזה". מאוחר יותר אף אמר המאמן למקורביו: "אף אחד לא יתערב לי בקבוצה". אקסברד אמור לחזור היום לאימונים, לאחר שלא התאמן בצורה מלאה בשלושת האימונים האחרונים. מהאימון הראשון הוא נזרק, את האימון השני הוא החרים ובאימון השני רץ בצדי המגרש. יש לציין כי רק לאחרונה אישרו בקבוצה כי הםשוקלים להחתים את המאמן עוד פני משחקי הפלייאוף, במידה שיבטיח כמעט בוודאות את הישארותה בליגה.

כזכור, המתיחות בין הצדדים החלה עוד בסוף השבוע. ההנהלה נפגשה עם עידו אקסברד ורק בשלב מאוחר יותר המאמן נכנס לתמונה. לטענת אותם גורמים בקבוצה, חברי ההנהלה דווקא ניסו לדחוק באקסברד להתאמן ביום שישי ואחד מהם אף הבהיר לשחקן: "רק להתאמן בצד, אם לא מתאים לך אתה יכול לקחת את הדברים שלך וללכת הביתה". נעים עצמו לא היה שבע רצון מהעניין והודיע חד משמעית כי השחקן לא יהיה בסגל גם אם יתנצל.

בנושא המקצועי, בקבוצה מרוצים מאוד מהיכולת שהפגינה הקבוצה. רפי דהן ממשיך לגלות התקדמות ובקבוצה יבקשו לשאול בעונה הבאה את ישראל זגורי ממכבי חיפה. אלון תורג'מן ודהן צפויים לקבל השאלה לעונה נוספת מבית"ר טוברוק. בשבוע הבא יחזרו המורחקים, הבלם גל כהן והקשר גיא צרפתי. במועדון בונים על השוער שניר דורי לעונה הבאה, במקרה שאוסטין אג'ידה יימכר.

העובדה ששתי היריבות העירונית יארחו החל מהמחזור הקרוב ועד תום העונה פעמיים באותו אצטדיון (רמת גן), גרמה להתאחדות לכדורגל להפריד את מועדי המשחקים. מכבי פתח תקוה תארח בשבת את קריית שמונה (19:00) ומשחקה של הפועל פתח תקוה עבר ליום ראשון (18:00 בערב), אז היא תארח את בני יהודה. בעוד שבועיים צפויה ההתאחדות לקיים את המשחקים שוב בימים אחרים. מכבי תארח אז את מכבי תל אביב, וייתכן שהמשחק הזה יתקיים ביום ראשון או שני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully