וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשחזר את ההצלחה

הרגוע

13.3.2011 / 0:45

הרגוע מתלהב מהזכייה הקודמת שלו, וגם עכשיו הוא הולך על טור סולידי מאוד, לאחר שבחר משחק מהליגה האיטלקית, משחק מליגת העל בכדורסל ועוד אחד מהליגה הלאומית בכדורגל

המשוגע צדק בהימור האחרון שלו כשפגע בתיקו של הפועל רמת גן נגד בית"ר ירושלים, אבל אם הוא היה הולך בדרכי, הוא כנראה היה מצליח קצת יותר. אחרי הזכייה האחרונה שלי, אני נחוש לתפוס עוד שלושה משחקים, ומי יודע, אולי אני אוכתר בתום העונה כ'אלוף האלופים' של וואלה! ספורט. היחס שלי הוא 3.393, כלומר עשרה שקלים מניבים 34 שקלים ומאה שקלים מניבים 393 שקלים.

משחק מספר 1: מילאן – בארי (1+). בגלל הבדלי הכוחות בין שתי הקבוצות, בווינר כבר מדברים על הפרש לניצחון של מילאן, ואנחנו לא חוששים ללכת עם הקבוצה של מסימיליאנו אלגרי, שרוצה לטרוף את הליגה אחרי ההדחה מליגת האלופות. ההימור: 1 (1.45)

משחק מספר 36: בני השרון (15+) – מכבי תל אביב. אז נכון שהקבוצה של דן שמיר היא היחידה שניצחה את מכבי תל אביב בליגה, אבל כבר ראינו באיזו קלות היא מתפרקת כשהיא צריכה להוכיח את עצמה מול הצהובים בסיבוב השני. אנחנו הולכים על עוד ניצחון בהפרש גדול של מכבי תל אביב. ההימור: 2 (1.80)

משחק מספר 58: הפועל כפר סבא – הפועל נצרת עילית. אחרי ששחקניו של תומר קשטן ראו את עירוני רמת השרון מנצחת, אין להם ברירה אלא לעשות את אותו הדבר בדיוק. הבדלי הכוחות בין שתי הקבוצות ברורים, מה שאומר שאנחנו הולכים על ניצחון קליל של המארחים. ההימור: 1 (1.30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully