וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "המטרה היא להשיג כרטיס לאירופה"

הדס גרינברג

13.3.2011 / 7:00

הבעלים של עירוני קרית שמונה חגג את הניצחון על מכבי ת"א: "זו פשוט היתה חוויה של כדורגל. אם ניקח גביע ואליפות אני פורש"

שחקני ואנשי עירוני קרית שמונה חגגו אמש (שבת) ללא הפסקה לאחר הניצחון המוחץ 0:4 מול מכבי תל אביב. כבר במחצית בה הוליכה הקבוצה 0:3 ירדו השחקנים למחצית כשהם חוגגים, אך אנשי הצוות המקצועי ביקשו מהם לשמור על צניעות עד לסיום. הבעלים, איזי שרצקי נראה אתמול מאושר במיוחד ואמר לוואלה! ספורט: "זו פשוט היתה חוויה של כדורגל, ובפרט לראות את תצוגת האוהדים המדהימה שהיתה. אם היו אומרים לי לפני המשחק שננצח את מכבי תל אביב 0:1 קטן הייתי קונה, אז 0:4? ועוד היינו יכולים לכבוש חמישי בהזדמנות במחצית הראשונה".

באשר למטרות של קבוצתו בהמשך העונה, הוסיף שרצקי: "אנחנו בפליאוף העליון, מתכוונים להישאר בו והמטרה שלנו זה ללא ספק להשיג כרטיס לאירופה. אנחנו יכולים לעשות זאת". שרצקי אף הוסיף בחיוך: "אם ניקח את גביע המדינה ואליפות אני פורש". וויאם עמאשה, אדריאן רוצ'ט וברק בדש שכבשו את שלושת השערים הראשונים קיבלו מחמאות רבות בקבוצה. במועדון אמרו כי רוצ'ט הפך לבעל הבית בחלק הקדמי מאז עזיבתו של אלרואי כהן ומוסיף להוכיח כל פעם מחדש כי מדובר בקשר מצויין שעוד יגיע רחוק.

עמאשה, שפתח את העונה בצורה מצויינת עם שבעה שערים וסבל מפציעה שקטעה לו את התקופה הטובה, חזר אתמול לכבוש מה שללא ספק החזיר לו את הביטחון להוביל את הקבוצה לקראת הישורת האחרונה. גם ברק בדש, עליו עברה תקופה לא קלה עם איבוד מקומו בהרכב עד לפני כשבוע, הציג משחק מצויין והרבה לסכן את שערו של שטראובר ובקבוצה אמרו כי הוא הוכיח לכל המספידים כי לא שכח לכבוש. גם החלק האחורי עם יניב לביא, סאלח חסארמה, אורי שטרית ואלעד גבאי הציג סגירה מצויינת ובמועדון היו מאוד מרוצים מהתפוקה שלהם.

הצות המקצועי אף היה מרוצה מאוד מבריאן חרסיסיץ, שהפך לבאנקר בהרכב של בן שמעון ומוכיח את עצמו כל שבוע מחדש. אתמול סייע לו עדי אלישע שחזר לקבל את הקרדיט, וללא ספק גרם לבן שמעון כאב ראש לבחירת האחד עשר בשבוע הבא. השוער גיא חיימוב שהחמיץ את המשחק הראשון מול מכבי תל אביב, חזר לקבל את הקרדיט בין הקורות והציג יכולת מצויינת והוא צפוי להמשיך בהרכב גם בשבוע הבא במשחק מול מכבי פתח תקוה. שחקני הקבוצה עתה יזכו ליומיים של חופש כפי שמנהיג בן שמעון לאחר ניצחונות.

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים. אדריאן הרבשטיין
שרקצי היה קונה 0:1 קטן, הם נתנו לו 0:4 גדול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully