וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "החלטנו לעשות את המשחק מטורף"

אחרי ה-3:4 ההפכפך באשקלון, מאמן הפועל ב"ש יודע: "הגולים שספגנו לא מתאימים". עזורי: "לא חושב על התפטרות"

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון בהם הוציאה נקודה אחת, שבה הפועל באר שבע לחייך אחרי 3:4 דרמטי בחוץ על הפועל אשקלון. המארחת חזרה מפיגור 3:1 לשוויון, אבל ספגה מהבלם עודד גביש 10 דקות לסיום, ספגה הפסד שביעי ברציפות ונותרה מתחת לקו האדום.

המאמן המנצח ניר קלינגר, שחתם השבוע לעונה נוספת, היה מרוצה בעיקר מכך שהקבוצה שלו שבה לכבוש ומאוכזב מהשערים שספגו שחקניו: "המשחק היה מטורף כיוון שהפועל באר שבע החליטה לעשות אותו כזה מטורף. היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה ואיכשהו ירדנו להפסקה רק ב-1:2. למרות שהגולים שספגנו לא מתאימים, אני מרוצה שהשחקנים נתנו לחימה. בשבוע שעבר השופט גנב את ההצגה והפסדנו בגללו. השבוע למרות השערים שספגנו ניצחנו".

על השבוע שעבר עליו אמר: "המועדון בראשות אלונה ברקת שמר על התנהלות שקטה בשבוע שעבר ואני יודע ומבין שאנחנו צריכים לפצות את האוהדים, אבל אני מבקש מהאוהדים להתגייס ולבוא למשחק הקרוב נגד הפועל עכו".

על השינויים שערך בהרכב אמר קלינגר "לליאור זאן היה משחק טוב כבלם. עלינו איתו כבלם אחרי הרבה מחשבה כיוון שלא רצינו להוציא את וויליאם סוארס מהקישור. יחיאל צגאי שפתח היום נמצא בקו עלייה וערן לוי שיחק חלוץ כבר מהמשחק הקודם אחרי ההרחקה. כחלוץ הוא יוצא החוצה ומפנה מקום ועושים עליו עבירות, ושם הוא לא צריך לרוץ אחרי מגנים".

מנגד, מאמן אשקלון גיא עזורי ספג הפסד שביעי ברציפות וגם קללות מאוהדי שתי הקבוצות: "כל משחק בשלב הזה של העונה משמעותי, ולחזור כמו שחזרנו מפיגור ולמרות זאת להפסיד זה משמעותי. כל השבוע דיברנו על הכח של באר שבע במצבים נייחים והנה ספגנו משתי קרנות ופנדל. ההפסד הזה הוא סימפטום של קבוצה במשבר. אם לא היינו נאיבים ולא היינו עושים שטויות, היינו בפלייאוף העליון. אין לי טענה לאף אחד מהשחקנים".

על הקריאות שיתפטר אמר המאמן: "אני לא חושב כעת על הדברים האישיים, אלא רק על מה שקרה היום במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully