וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: יובל נעים עזב בזעם את אצטדיון רמת גן

12.3.2011 / 21:44

לאחר ה-1:3 על אשדוד, וזאת בשל ניסיון לשכנעו לכלול את אקסברד המושעה בסגל: "לא רוצה לדבר פה עם אף אחד"

מאמן הפועל פתח תקוה יובל נעים היה עצבני מאוד בסיום, למרות ניצחון קבוצתו 1:3 על מ.ס אשדוד. לטענת גורמים בקבוצה, המאמן יצא עצבני מחדר ההלבשה, ככל הנראה בשל התנהלות המועדון בעניין עידו אקסברד. נעים, שבדרך כלל, נמצא במגרש זמן רב אחרי הסיום, יצא הפעם במהירות מהאצטדיון תוך שהוא מסרב להתייחס לפרשת אקסברד.

המאמן נכנס לחדר ההלבשה וסירב לדבר עם עובדי המועדון. כשנשאל מדוע הוא כועס ענה: "הכל בסדר, שבוע טוב. אני לא רוצה לדבר עם אף אחד". יש לציין כי לפני המשחק התנהל דין ודברים בעניין אקסברד כשחלק מחברי ההנהלה ניסו לדחוק בנעים להכניס החלוץ לסגל, אך נעים סירב בכל תוקף. מחליפו של אקסברד, אלון תורג'מן, כבש צמד וימשיך בהרכב גם בשבוע הבא. זו הפעם הראשונה העונה שתורג'מן משחק העונה בתפקידו הטבעי כחלוץ מרכזי ולא בכנף. בתחילת השבוע יחזור אקסברד לאימונים, אך כאמור הוא לא אמור לשוב להרכב.

נעים אמר בסיום: "אין לי כוונה להתייחס לאקסברד. כולם ראו היום בחור צעיר שמתמודד על מלכות השערים של הקבוצה ויש לו ארבעה שערים. הוא ידע לא להוריד את הראש במהלך כל התקופה שהוא לא קיבל קרדיט והיום זכה לשכר לעמלו. יש לנו כאן שחקנים טובים ונמרצים, לא שמות גדולים, אבל עם הרבה לב ונשמה. אם נישאר בליגה, אני יכול להשוות את זה לאליפות".

עוזר מאמן אשדוד, איציק עובדיה, היה קצר ותמציתי והגיב: "האם נגררנו לתחתית? קודם כל היינו שם קודם. אנחנו חייבים לעצור את כדור השלג. כנראה שנהיה בתחתית עד הסוף. ספגנו שער מוקדם ששיבש לנו את כל צורת המשחק. צריך להתמודד עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully