וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר עלולה לספוג עונש חמור בעקבות קריאות גזעניות

12.3.2011 / 19:14

השופט חיים יעקב ציין בדו"ח את העבירה, שעלולה להוביל לעונש רדיוס או הפחתת נקודות. רוני לוי: "אנחנו נלחמים על חיינו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מה שעבד מול הפועל תל אביב במפגש הטעון בטדי, לא הלך לבית"ר ירושלים במשחק החוץ באצטדיון וינטר מול הפועל רמת גן. נועלת הטבלה שמרה על שער נקי ואף הייתה טובה יותר במחצית השנייה מול בית"ר, אבל ציון צמח בעט למשקוף בדקה ה-87 ומשחק התחתית החלש הסתיים ב-0:0.

מעבר לאכזבה מהמשחק, השופט חיים יעקב ציין בדו"ח השיפוט שלו כי נקראו קריאות גזעניות מיציע אוהדי בית"ר ירושלים. כזכור, בית"ר צפויה לעמוד השבוע לדין על הקריאות הגזעניות שהיו במשחק נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר, כאשר זאת העבירה השלישית מסוגה העונה של הקבוצה, ובגינה הקבוצה עשויה לספוג עונש של משחקי רדיוס ואף הורדת נקודות נמצאת על הפרק. במידה ובית"ר תועמד לדין גם במקרה זה, הקבוצה עשויה לספוג עונש חמור מאוד שיסב נזק גדול למועדון.

רוני לוי: "אנחנו רוצים להיות קבוצה התקפית"

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי אמר בסיומו של המשחק: "בהחלט הרגשתי שאנחנו יותר לוחצים את רמת גן לשער שלהם ויצרנו חצאי מצבים, הייתה לי הרגשה שבסוף נכבוש. ההתגוננות של הפועל רמת גן לגיטימית, כיוון שהיא וגם אנחנו נלחמים על חיינו בליגה. יש להם עדיין תקווה ונגד קבוצה שבאה עם תקווה קשה לשחק. בהתחלה לא היינו במשחק, אבל אחר כך נכנסנו ולא הצלחנו להבקיע".

רוני לוי נשאל מדוע בית"ר שיחקה עם חלוץ אחד, סמואל יבואה, וענה: "זה לא מדויק. בחלק מהמשחק שיחקנו עם שני חלוצים. אמנם אנחנו רוצים להיות קבוצה התקפית ויש לבית"ר ירושלים שם מחייב, אבל עם כל הכבוד אנחנו לא שוכחים שאנחנו בתחתית, נלחמים על החיים שלנו וחשוב לנו מאוד לא לספוג".

הוכנבוים: "חבל מאוד שלא ניצלנו את המצב של צמח"

בסיום המשחק, מאמן הפועל רמת גן ירון הוכנבוים נשמע מאוכזב: "זה היה משחק חלש, הייתי מאוד מאוכזב במחצית הראשונה שלנו. הייתה רוח חזקה מאוד לטובת בית"ר ירושלים, במחצית השנייה היא התבטלה, וחבל מאוד שלא ניצלנו את המצב בסוף כשהבעיטה של ציון צמח פגעה במשקוף. מגיעה מילה טובה לאיתי ארקין", החמיא הוכנבוים לשוער הקבוצה. "הוא הצליח לעמוד במשימה ולא ספג שער".

לקראת המשחק הבא של הקבוצה בקרב התחתית נגד בני סכנין, אמר הוכנבוים: "ניקח נשימה ארוכה אחרי התיקו המאכזב ונתחיל לחשוב, יש לנו כמה שחקנים חסרים, אבל נמצא את השחקנים המתאימים".

הקשר תמיר פור הוסיף: "בית"ר ביטלה לגמרי את הפועל בשבוע שעבר, אבל באנו מוכנים, לא באנו להסתגר. ידענו לסגור את בית"ר שבקושי הגיעה למצבים. התוצאה מאכזבת, אבל המשחק מאוד מעודד. ירון מאמן מצוין שמכין את הקבוצה בצורה מצוינת. ראו את זה היום, כשעמדנו מצוין על המגרש וביטלנו את בית"ר. מאכזב שלא ניצחנו, אבל לפחות העברנו מסר ברור - אף אחד לא ילקט נקודות קלות מול הפועל רמת גן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully