וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן: "יוצאים מרוצים מהמשחק"

מאמן הפועל ת"'א חזר למגרשים ("מאוד התרגשתי") ולא נשמע מודאג: "הגענו להרבה מצבים". דראפיץ': "הפועל הענישה אותנו"

ברני ארדוב

צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידאו: יותם בן דוד

אוהדי הפועל תל אביב בוודאי קיוו לניצחון גדול יותר הערב (שבת) מול בני סכנין, אבל אחרי ההפסד המפתיע במחזור הקודם מול בית"ר ירושלים, הם בהחלט הסתפקו בשלוש הנקודות שהגיעו בעקבות ה-0:1 הצנוע, שהעלה אותם באופן זמני אל המקום הראשון בטבלה. האדומים היו הקבוצה הטובה יותר ללא עוררין על המגרש, שלטה לאורך כל המשחק, והיתה קרובה מאוד לכבוש מספר פעמים, אך החמצות של שהר ותמוז (שכבש את השער היחידי) הורידו את הקבוצה עם ניצחון דחוק, והעניקו קצת שקט למאמן הקבוצה, אלי גוטמן, שחזר אחרי אירוע הלב ממנו סבל לאחרונה.

החדשות הרעות מגיעות מכיוונו של דדי בן דיין, שמתח את שריר הירך האחורי ועלול להיעדר בין שבועיים לשלושה שבועות.

"היום זה לא נכנס, פעם הבאה זה ייכנס"

"מאוד מאוד התרגשתי לשמוע את עשרת אלפים הצופים קוראים בשמי", אמר גוטמן בסיום על חזרתו למגרשים", זה היה מאוד מרגש". על המשחק עצמו אמר המאמן: "שיחקנו כדורגל טוב היום. עצרנו את סכנין ממש על החצי, לחצנו ברוב שלבי המשחק, הגענו למספיק מצבים כדי לקבוע תוצאה גבוהה יותר אבל אנחנו יוצאים מרוצים. היה כדורגל יציב, לרגע לא הרגשתי שיש חוסר ריכוז. כשאתה מגיע למצבים, אתה מרגיש בטוח. היום זה לא נכנס, פעם הבאה זה ייכנס".

השחקן המצטיין הערב, עמרי קנדה אמר בסיום: "זה היה ניצחון סולידי למרות שהגענו להרבה מצבים. חבל שלא נכנס אבל היה לנו ערב מצויין". על העובדה כי הערב הצטיין, אחרי שעלה בהרכב בעקבות פציעתו של דני בונדר, אמר קנדה: "אם קיבלתי את הקרדיט כנראה שמגיע לי. דני בונדר הוא חבר טוב שלי, ואני שמח על כך שניצחנו. עשינו צעד נכון וכל הכבוד לקבוצה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

אניימה: "יכולתי להישאר בבית"

וינסנט אניימה, שמוקדם יותר היום סיפר כי למרות הדיווחים, המשא ומתן בינו ובין ליל רחוק מלהיות חתום, עקץ את סכנין: "היום באמת יכולתי להישאר לישון בבית כי לא הייתה לי הרבה עבודה. זה הכדורגל, לפעמים המשחקים הולכים בצורה קלה וניתן להבקיע שערים, אבל לפעמים נתקלים בקשיים". על מעבר אפשרי לליל: "אני לא יודע מאיפה הגיעו הידיעות האלה הגיעו. דיברתי עם הסוכן שלי פיני זהבי וזה עדיין לא סגור. אנחנו מדברים עם הרבה מאוד אנשים וקבוצות נוספות".

אניימה נשאל האם יהיה מוכן לעבור לקבוצה בתור השוער השני: "זה לא משנה לאיזו קבוצה אני אעבור, עי לכל קבוצה יש כבר שוער ראשון, אז אני מתכוון להילחם על המקום שלי כשאגיע לקבוצות האלה. כמו שפטר צ'ך הגיע לצ'לסי והיה להם את קודוצ'יני, אבל אחרי כמה שבועות הוא נהיה שוער ראשון".

על זכייתו ככדורגלן השנה בניגריה: "זה היה מדהים. אני מודה לאלוהים על זה. אני מודה לכל האנשים שתמכו בי, לכל אוהדי הפועל ת"א והשחקנים".

דראפיץ': "הפועל יודעת להעניש"

מאמן בני סכנין סלובודאן דראפיץ' הודה בסיום: "הפועל תל אביב היו טובים יותר במחצית השניה. במחצית הראשונה עמדנו כמו שצריך אבל לא יצאנו מספיק להתקפות. נגד הפועל אם אתה לא מתקיף, היא יודעת להעניש. אנחנו צריכים לחפש נקודות במקומות אחרים ולהישאר בליגה. יש לנו את הפועל רמת גן ואת אשקלון בבית, ומשחקי חוץ מול הפועל חיפה ועכו ושם אנחנו צריכים להשיג נקודות". על הטעות של יא יא פטי שהובילה לשער של תמוז אמר המאמן: "טוטו תמוז הוא שחקן טוב ואם לא שומרים עליו כמו שצריך הכל יכול לקרות".

חאלד חלאיילה: "חבל, כי הצלחנו לעצור את הפועל ברוב שלבי המשחק ועשינו טעות בגול. יותר חשוב לנו המשחק מול הפועל רמת גן בשבוע הבא. אני מאמין שאם נמשיך ונשתפר בסוף נשאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully