וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון שחקני ה-NFL מתפרק, יש שביתה

12.3.2011 / 0:10

הארגון הכריז על "דיסרטיפיי", מהלך שמשמעותו פירוק והליכה לבית משפט מול הבעלים. כרגע, עונת 2011 לא תתקיים

שבוע חלף מאז שהדדליין להמשך השיחות בין ה-NFL לארגון השחקנים הוארך, ובסיום השבוע הזה החליט ארגון השחקנים על מהלך "דיסרטיפיי" - פירוק ופנייה לבית המשפט. זאת, לאחר שדמוריס סמית', יו"ר הארגון, הציב לבעלים אולטימטום לראות את רישומי הכספים בעשר השנים האחרונות. "אמרתי להם שהם צריכים לחשוף בפנינו את הדיווחים הללו", אמר סמית', "ואני בטוח שיהיה לנו מה להגיד מאוחר יותר". כשלא קיבל את הדו"חות, הודיע סמית' כי הארגון מתפרק.

מצד הבעלים, התחושה היא שהארגון פשוט לא רוצה להגיע להסכם. "יש להם את כל הדו"חות", אמר מקור ל-ESPN, "אבל נראה שהם פשוט רוצים להגיע לבית המשפט". סמית' כבר הודיע לשחקנים כי בכוונת הארגון להתפרק. פירוק יאפשר משפטית לתבוע את הבעלים, בעוד שאילו הארגון יישאר מאוחד, הוא ייאלץ לחכות שישה חודשים (ספטמבר) כדי לפתוח בהליכי תביעה, מה שכמובן יבטיח סופית שלא תהיה לנו עונת משחקים ב-2011.

הקומישינר רוג'ר גודל מעורב כל הזמן בשיחות וכמוהו גם הקוורטרבק של ניו אורלינס דרו בריס, שאמר: "אני מבטיח לאוהדים שאנחנו נעשה הכל כדי שתהיה עונת משחקים". בטוויטר הוא צייץ: "הבעלים מבקשים מאיתנו שנבטח בהם. אתם הייתם בוטחים בהם?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully