וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - בני סכנין: מבחן ראשון לאלרואי כהן

הקשר שנרכש בינואר, יפתח לראשונה על חשבונו של ורמוט הפצוע. גם בונדר ייעדר. בצד השני דראפיץ' מכין מערך זהיר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הניצחון האחרון של בני סכנין בבלומפילד על הפועל תל אביב הגיע לפני שלוש וחצי שנים, בעונת 2007/8. זו גם הייתה העונה היחידה שסכנין הצליחה לנצח יותר מפעם אחת את האדומים.

* בסך הכל סכנין הצליחה לנצח בבלומפילד פעמיים בליגה.

* מאז ההפסד בבלומפילד למ.ס אשדוד במחזור ה-12, הפועל תל אביב ניצחה בשישה משחקי בית ברציפות.

* ההפסד לבית"ר ירושלים במחזור הקודם היה המשחק הראשון של הפועל תל אביב בו היא לא כבשה אחרי 15 משחקים בכל המסגרות. הפעם הקודמת הייתה באותו הפסד לאשדוד.

* המשחק מחר יפגיש בין ההתקפה הטובה בליגה (הפועל תל אביב עם 57 שערי זכות) להתקפה הגרועה בליגה (סכנין עם 16 שערים). בן שהר וטוטו תמוז כבשו העונה ביחד 25 שערים – תשעה יותר מסכנין כולה.

* במשחק היחיד העונה בו גילי ורמוט לא פתח, הפועל תל אביב הפסידה. זה קרה במחזור הראשון, בו היא נכנעה 1:0 להפועל חיפה.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב

הפועל תל אביב, שרוצה להתאושש מההפסד לבית"ר ירושלים, כנראה תצטרך לעשות את זה ללא גילי ורמוט הפצוע, אבל עם אלי גוטמן שישוב מחר לקווים לאחר היעדרות של יותר מחודש עקב אירוע לב . את זהבי יחליף אלרואי כהן, לו תהיה זו הופעת בכורה בהרכב מאז שהגיע מעירוני קרית שמונה. גם דני בונדר ייעדר מחר ועמרי קנדה ימשיך בהרכב על חשבונו. דדי בן דיין, שלא התאמן מאז המשחק בטדי, ערך היום אימון מלא ואמור לפתוח מחר בהרכב. וינסנט אניימה קיבל שחרור מהאימון היום ואמור לפתוח מחר בשער. אביחי ידין, שנעדר מהמשחק בטדי עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים, ישוב להרכב על חשבון סלים טועמה, כשערן זהבי ישוב לעמדה קדמית יותר.

בני סכנין

אחרי שער השוויון בתוספת הזמן נגד הפועל פתח תקוה, בני סכנין תגיע לבלומפילד בניסיון לעקוץ את הדאביליסטית. הקבוצה שאבה עידוד מהניצחון של בית"ר ירושלים על האדומים ביום שני והמאמן סלובודן דראפיץ' דירבן את חניכיו השבוע על סמך הניצחון של חברו, רוני לוי. דראפיץ' אמור לעשות מחר שני שינויים בהרכב: נסטיה צ'ה יחזור על חשבון חאמד גנאים ואילו אתנאס בורנוסוזוב יעלה במקומו של אחמד קאסום. השינויים הללו מעידים כי דראפיץ' יעלה במערך הגנתי.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: אלרואי כהן

כשכהן נרכש תמורת סכום כמעט דמיוני ועוד אחוזים ממכירה עתידית של איתי שכטר, בהפועל אמרו שמדובר במחליף לגילי ורמוט שעשוי לעזוב לאירופה בחורף. מחר נוכל לקבל רמז ראשון לשאלה האם הקשר הצעיר אכן יכול להיכנס לאותן נעליים גדולות כשהוא יחליף את ורמוט בהרכב. היתרון של כהן על פני ורמוט וגם טועמה, הוא ביכולת המצוינת שלו להיכנס לעומק מהאגף, דבר אותו הוא עשה כבר נגד בית"ר ירושלים אך החמיץ. סכנין תנסה לסגור מחר את תמוז ושהר ולכן כהן יהיה חייב להוסיף לקבוצה שלו כוח התקפי נוסף בתוך הרחבה.

בני סכנין: יא יא פטי

שלא כמו כהן, יא יא נשאר בגדר מועמד להפועל תל אביב בחלון ההעברות האחרון, אבל לבסוף נשאר בסכנין. מחר פטי יתמודד עם ההתקפה הפורייה בארץ ומול בן שהר וטוטו תמוז שנמצאים בכושר טוב. משחק טוב שלו, בתוספת לנקודה אחת או יותר, עשויים לגרום להפועל להתחרט על כך שהם לא בחרו בו כמחליף לדגלאס דה סילבה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, וואליד באדיר, ביוואן פרנסמן, דדי בן דיין, אביחי ידין, שי אבוטבול, ערן זהבי, אלרואי כהן, טוטו תמוז, בן שהר.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, לוהאב כיאל, יא יא פטי, עלא אבו סלאח, מהראן אבו ריא, חאלד חלאילה, עידן וייצמן, נסטיה צ'ה, אתנאס בורנסוזוב, דנאיל מיטב, קוסטדין אזורוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully