וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון - הפועל באר שבע: דרבי מסוכן לפנינו

טירוף בהפועל באר שבע לקראת אשקלון (שבת, 19:00), רביבו חוזר להרכב. באשקלון נערכים לזעזוע במקרה של הפסד נוסף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* מאמן הפועל באר שבע ניר קלינגר כבר בטח הספיק לשכוח מתי הוא ניצח בחוץ. נזכיר לו: בסוף חודש נובמבר, 2:3 בגרין על הפועל עכו.

* הפעם האחרונה שבאר שבע ניצחה באשקלון הייתה במאי 2007. זה נגמר גם אז עם שלישייה, 1:3.

* 18 המפגשים בין הקבוצות הולידו מעט מאוד מקרים בהם התחלקו הנקודות. נחשו כמה? נכון, שלושה.

* ועוד בסימן שלוש: בשלושת המפגשים שנערכו העונה בין הקבוצות (כל המסגרות) - הקבוצה הביתית ניצחה.

* ושלוש אחרון: באר שבע לא כבשה כבר שלושה משחקים ברציפות (בכל המסגרות). בניצחון האחרון שלה, איך לא, דובב גבאי כבש שלושער.

* ערן לוי יעלה במדי באר שבע מחר אך הוא עדיין מלך השערים של אשקלון העונה עם חמישה כיבושים.

* הפועל אשקלון מגיעה למשחק לאחר שישה הפסדים רצופים.

* בקדנציה הבודדת הנוספת של אשקלון בליגה הבכירה ב-1997/8 ניצחה אשקלון 0:2 בבית ונוצחה 3:1 בווסרמיל. את אחד השערים לבאר שבע כבש ילד בשם יוסי בניון.

מפתחות והכנות

הפועל אשקלון:

הקבוצה של גיא עזורי מגיעה למשחק עם הרבה מאוד לחץ ותחת אווירה ששחקנים מגדירים כ"הפסד ויהיה זעזוע - מאמן, שחקנים, כולם על הפרק מבחינת פרוספר". עדיין לא ברור באיזה הרכב יפתח עזורי, אך מה שבטוח שהחשש האמיתי בקבוצה הוא מהעובדה שהשוער סטיבן אהורלו ייעדר עקב ההרחקה בכרטיס אדום נגד מכבי פתח תקוה ובמקומו צחי גיגי יפתח בפעם הראשונה בקריירה בליגת העל.

בנוסף להיעדרות של סרג' איילי הפצוע, גם אריק גאוו עדיין לא החלים מהפציעה בגבו ואינו צפוי להתלבש למשחק. גם רביד גזל עדיין בספק על אף ששב להתאמן ביום שישי לאחר שסבל מכאבים בשריר הירך האחורי ורק לקראת המשחק יוחלט אם יפתח.

הפועל באר שבע:

הבשורה העיקרית מתוך ההרכב שתרגל ניר קלינגר היא חזרתו של דוד רביבו ל-11. הקשר שסבל ממתיחה חוזר להרכב, מה שאומר שקלינגר יעלה עם הרביעייה הקדמית הכי טובה שלו – רביבו, ערן לוי, גבאי ואסולין. ההיעדרות של אבי יחיאל הצריכה מקלינגר מחשבה לגבי עמדת הבלם. ויליאם סוארס שוב חוזר לעמדה אחורית יותר וריאן אדלי ימשיך לפתוח לצד אברהים עבדול ראזאק, שלמרות שהוא לא נמצא בכושר טוב ממשיך לקבל קרדיט. שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אנחנו כבר לא שואלים מה יקרה אם נפסיד. פשוט צריך לנצח, כי אף אחד עדיין לא חושב באמת שאנחנו קבוצת תחתית". קלינגר, כמעט כהרגלו, ערך אסיפה טקטית קצרה על הקבוצה היריבה. המאמן מצפה מהחלוצים שיחזור להבקיע ומערן לוי לקחת יותר אחריות בחלק ההתקפי ולבעוט לשער, כפי שעשה עד תחילת המשבר שהחל בחודש האחרון.

יעמדו למבחן

גיא עזורי - הפועל אשקלון

לכולם ישנה מידה רבה של אחריות, אך האווירה סביב הפועל אשקלון היא כי הפסד מחר והמאמן יהיה הראשון שישלם את המחיר. תוצאה של תיקו ומעלה תספק מעט שקט למערכת לקראת המשך המאבקים בתחתית.

אוהד כהן - הפועל באר שבע

השבועות האחרונים לא האירו פנים לאחד השוערים המנוסים בליגה. המועמדות לסרט הקפטן הפכה לכמעט לא רלוונטית אחרי שאביתר אילוז זכה באמון של קלינגר, הריב המתוקשר עם הקהל וההסתה נגדו בפורומים הפכה לכמעט בלתי נתפשת וההתנצלות הפומבית בפני האוהדים שנפגעו רק שיקמה את היחסים בניהם, אך לא באמת קידמה אותם לשום מקום. יכול להיות שזאת לא העונה הטובה בקריירה של אוהד כהן, אבל נגד אשקלון יש לקהל הזדמנות נדירה להתעסק בעיקר ולצאת יחד עם הקבוצה לדרך חדשה. אחד התפקידים החשובים שלו, בלי אות הקפטן על היד, הוא להרגיע את שחקני ההגנה המפוחדים שלו. איזה סרט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

הפועל אשקלון: צחי גיגי, אמייה טגה, סואד פילקוביץ', דרקו לובריץ', אדיר טובול, שי פטלק, רביד גזל, מחמוד עבאס, שניר גואטה, אושרי גיטא, איליה יברויאן.

הפועל באר שבע: אוהד כהן; אביתר אילוז, עודד גביש, ויליאם סוארס, אופיר דוידזאדה; ריאן אדלי, אברהים עבדול ראזאק, דוד רביבו, ערן לוי; דובב גבאי, ליאור אסולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully