וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-מכבי פתח תקוה: מי באמת רוצה צמרת?

שתי הקבוצות שחושקות בפלייאוף העליון נפגשות (ש', 19:00). ברקאי יפתח במקום דימקאו, ניצן דמארי יעלה במקום מגמאדוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בעשור האחרון נפגשו הפועל עכו ומכבי פתח תקוה בסך הכל שלוש פעמים בליגה ופעם נוספת בגביע המדינה. בשלושת המפגשים בליגה עכו לא הפסידה, כשהמאזן עומד על שתי תוצאות תיקו וניצחון אחד לעכואים.

* המפגש המסקרן ביותר בין השתיים התקיים בעונה החולפת והסתיים עם חמישה שערים, שלושה של עכו וצמד של פתח תקוה. דווקא פתח תקוה הייתה זו שעלתה פעמיים ליתרון אך שמטה אותו כל פעם מחדש עד למהפך של עכו. רק שחקן אחד שכבש לטובת עכו אז, גבע ברקאי, יהיה על כר הדשא גם מחר. לפתח תקוה כבשו דני פרדה וניצן דמארי.

* המפגש הראשון בין השתיים העונה הסתיים בתיקו 1:1 משערים של עומר דמארי וג'קו ערפאת. סנסוני ראה כרטיס אדום.

* לפני עשר שנים בעונת 2001/02 ניצחה מכבי פתח תקוה את עכו 0:1 במסגרת גביע המדינה, הזכר היחיד מאז שיהיה מחר על כר הדשא והיה גם אז הוא מוראד מגמאדוב.

* פתח תקוה הבקיעה ארבעה שערים בשני הניצחונות האחרונים שלה בליגה. ניצחון החוץ האחרון שלה הושג בסוף ינואר על מ.ס. אשדוד.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

בהפועל עכו ערכו היום (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר נגד מכבי פתח תקוה. על אף התיקו בשניות הסיום מול מכבי תל אביב, מאמן הקבוצה אלי כהן לא אהב את היכולת אותה הציגו שחקניו והבהיר בפניהם השבוע כי הם חייבים להשתפר לקראת הישורת האחרונה, וכי צבירת הנקודות היא הדבר החשוב מכל כרגע. הקשר ליעד אלמליח שריצה עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים ישוב מחר לקישור האחורי במקומו של שגיב כהן. גבע ברקאי צפוי לפתוח במקומו של דימקאו פידליס שסובל מרגישות בשריר הירך. אבי כנפו שאינו כשיר במאת האחוזים לאחר שהתלונן השבוע על דורבן ברגלו מתנדנד בין ההרכב לספסל. במידה ולא יהיה כשיר, החלוץ הקמרוני לואיס זומא או אלכסנדר זהבי עשויים להחליפו. מוחמד כליבאת שנעדר בחודשיים וחצי האחרונים בשל פציעה ישוב לראשונה לסגל. ניקולאס פלצ'וק שמצטיין במשחקים האחרונים צפוי להמשיך לקבל את הקרדיט בהרכב.

אלי כהן אמר לשחקנים באסיפת הקבוצה: "למכבי פתח תקוה יש את אחת ההתקפות הטובות בארץ. עומר דמארי וטל בן חיים מסוכנים מאוד וצריך להיזהר מהמתפרצות שלהם. כל איבוד כדור שלנו יהיה קריטי, זה משחק שקובע עונה שלמה. תהיה מלחמת עולם ואין דרך חזרה. אנחנו חייבים לנצח אותם". במידה והגשמים שליוו את השבוע ימשיכו לרדת בשבת עשוי להגיע נציג של ההתאחדות לכדורגל לאצטדיון גרין ולאשרו למשחק זאת על פי התקנות החדשות של ההתאחדות שפורסמו השבוע בנוגע לאצטדיון בנצרת עלית. בכל מקרה, רק מחר ייקבע אם אפשר יהיה לשחק במשטח כמתוכנן.

מכבי פתח תקוה:

למרבה הפלא, ארז כץ, השייטת וברצלונה לא כיכבו היום באסיפה הטקטית של פרדי דוד, שהסתפק באסיפה רגילה למדי שכוללת קלטת של המשחק האחרון מול אשקלון ומעט קטעים של היריבה שלו. בשבועות האחרונים פרדי דוד מרבה להקרין קטעים של שחקני ההתקפה מבקיעים, בניסיון לשפר מעט את הרושם שניכר עד לא מזמן בעקבות הבצורת בהתקפה. מוראד מגמאדוב לא יפתח בהרכב, אם כי מדובר בעיקר בשיקולים רפואיים ולא מקצועיים. השחקן לא כשיר במאת האחוזים ולכן ניצן דמארי יפתח לצד ג'ו ביזארה. לפרדי דוד הייתה התלבטות בעניין משום שדמארי הציג יכולת טובה בשבוע שעבר, אבל מגמאדוב פתר לו את הבעיה.

עומר גולן ייעדר לא רק משלושת המשחקים הקרובים, כפי שהיה נראה בתחילה, אלא ייעדר תקופה ארוכה יותר, בין ארבעה לחמישה שבועות, בעקבות העובדה שייאלץ לעבור ניתוח. מוראד אבו ענזה תורגל במקומו בצד ימין של הקישור, כשטל בן חיים ישחק לצד עומר דמארי. מעט מאחור, סבסטיאן סנסוני ימשיך לשבת על הספסל לאור היכולת הטובה שמגלים רועי בקל ויוסי אופיר בקישור האחורי. הקשר מרואן קבהא, שלא התאמן אתמול, ערך אימון חלקי. עמי פאן, שמשמש כמנהל הקבוצה בשלושת המשחקים האחרונים, ימשיך לשבת על הספסל, הפעם באופן קבוע.

יעמדו למבחן

דודו גורש - הפועל עכו

מול החלק ההתקפי המסוכן של מכבי פתח תקוה ייאלץ השוער דודו גורש לשמור על שער ריק ולהתחיל להביא נקודות לקבוצתו כפי שעשה בצורה מצויינת בעונה שעברה, בפרט לקראת הישורת האחרונה בו יש לו תפקיד מכריע.

ניצן דמארי - מכבי פתח תקוה

מצד אחד, יכול להיות שהפציעה של מגמאדוב דווקא לא הטיבה עם הבלם שזומן לאחרונה למחנה אימונים של נבחרת ישראל. הסיבה לכך היא שדמארי משחק העונה בעיקר בגלל העדרויות של שחקנים אחרים. אם מגמאדוב לא היה נפצע, שווה היה לראות האם פרדי דוד משאיר את ביזארה על הספסל ונותן לבלם שלו את הכלים להתמודד עם תווית של שחקן הרכב בפעם השנייה ברציפות. כבר כתבנו שדמארי הוא סימן שאלה גדול, משום שלצד הפוטנציאל הגלום בו, בפתח תקוה עדיין לא למדו לסמוך עליו. אם הקבוצה לא תספוג בעכו, יהיה מעניין לראות על מי יוותר המאמן. גם לו בטח נמאס לשמוע האם הוא לא במקרה אח של.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, איציק כהן, גבע ברקאי (דימקאו פידליס), חנא נאסר, בן בנימין, ליעד אלמליח, מהראן ראדי, אלכסנדר זהבי (לואיס זומא), ניקולאס פלצו'ק , רועי דיין.

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אורי אוזן, ג'ו ביזרה, ניצן דמארי, אלירן דנין, יוסי אופיר, רועי בקל, מיכאל זנדברג, מוראד אבו ענזה, טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully