וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור רפאלוב: "שמענו את ההצהרות שלהם. נדבר אחרי הדרבי"

11.3.2011 / 10:32

רפאלוב מרגיש את האווירה לקראת הדרבי. בוקולי: "כולם רוצים לנצח אותנו, אבל אנחנו מכבי חיפה". דבאלישווילי וקולמה תורגלו לסירוגין

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

מאז דצמבר 1995, יותר מחמש שנים, הפועל חיפה לא ניצחה בדרבי כמארחת. במכבי חיפה לא רוצים לקלקל את הרושם הזה במשחק ביום שני ומקווים להמשיך את הסדרה שכוללת תשעה משחקים ללא הפסד במשחקים הללו. "הדרבי חשוב כמו משחק אחר, אבל אנחנו באים עם טיפה התלהבות. כמו כל משחק אחר, חייבים לנצח. אנחנו מכבי חיפה וכולם מצפים מאיתנו לנצח בדרבי. נגיע כדי לעשות את העבודה שלנו", אמר גוסטבו בוקולי הבוקר והוסיף: "כל יריבה רוצה לנצח את מכבי חיפה, הם ינסו לעשות את המקסימום".

"גוסטבו צודק, השם מכבי חיפה מדבר בעד עצמו, אנחנו לא צריכים להצהיר לפני כל משחק שאנחנו באים לנצח. יש פער של 20 נקודות בנינו בטבלה ואנחנו לא רוצים לאפשר להם לצמק את הפער על חשבוננו", הוסיף ליאור רפאלוב. "הפועל חיפה קבוצה טובה שניצחה את מכבי והפועל תל אביב. ברור שלדרבי יש ערך מוסף. אחרי ששימחנו את האוהדים במשחק האחרון, אני מקווה שניתן להם לשמוח גם הפעם. בניגוד לכל מיני טענות, אני לא מרגיש שלא סופרים אותנו לקראת המשחק, זאת עבודה של התקשורת. גם אנחנו יכולים לצאת בהצהרות". רפאלוב הוסיף לגבי ההצרות של שחקני הפועל חיפה: "אנחנו שומעים את ההצהרות הללו ולוקחים את זה לתשומת ליבנו. נדבר אחרי המשחק".

"גם אנחנו וגם הפועל נאבד נקודות עד סוף העונה", המשיך רפאלוב בנוגע למאבק האליפות. "התחרות תהיה עד הסוף ואני מקווה שידינו על העליונה. אם הפועל חיפה קלקלה לנו בעונה שעברה? ממש לא, אנחנו קלקלנו לעצמנו".

לקראת המשחק, המאמן אלישע לוי עדיין מתלבט בנוגע למערך. אתמול הוא תרגל שני הרכבים, עם חלוץ אחד ושני חלוצים. תחילה תורגל ההרכב שניצח את הפועל רמת גן, עם סיידו יאיא לצד בוקולי בקישור האחורי וקולמה בהרכב השני, ומאוחר יותר תורגל ולדימיר דבאלישווילי לצד תומר חמד, יאיא וקולמה נשארו בחוץ ואייל גולסה קיבל הוראה לשחק בתפקיד אחורי יותר, לצד בוקולי. היום אלישע לוי תירגל לסירוגין את קולמה ודבאלישווילי, כשיאיא כלל לא תורגל בהרכב הראשון. לוי מעריך את גולסה כקשר אחורי והוא תפקד אותו לא פעם בתפקיד הזה בעבר, כולל בליגת האלופות. "עד יום שני נבדוק כמה אופציות", אמר המאמן לשחקנים. דבאלישווילי יגיע לבית המשפט לתעבורה בחיפה בבוקר שלפני המשחק ולא ברור מה יהיו ההשלכות של הפסיקה, במקרה שיימצא אשם.

בתוך כך, מכבי חיפה החליטה בשיתוף עם הפועל שתארח את המשחק, לפתוח את היציעים 6, 7 ו-8 לטובת אוהדיה. לפיכך, צפויים ללוות את הירוקים במשחק הקרוב כ-8,000 אוהדים, שישלמו 40 שקלים לכרטיס בשערים הללו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט ביום שני, החלוץ הגנאי אדם אקרופי (20) אמור להגיע למבחנים בתוך מספר ימים בקבוצה, לאחר שהצוות המקצועי קיבל רשמים חיוביים לגביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully