וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקינס: "היינו אנרגטיים כל השנה ונמשיך בדרך הזאת"

11.3.2011 / 9:04

הגארד של מכבי ת"א פוסל דיבורים על ירידה ביכולת הקבוצה ומוסיף: "הפסדנו לברצלונה, אבל זה לא אומר שהם יותר טובים"

מכבי תל אביב תפגוש ביום ראשון את בני השרון במשחק חוץ ובשל האתנחתא ממשחקי היורוליג בימי חמישי, מטרתו העיקרית של המאמן דיוויד בלאט היא להשאיר את שחקניו דרוכים לקראת השלבים המכריעים של העונה.

דורון פרקינס התייחס לכך שבני השרון הצליחה לנצח את מכבי תל אביב העונה ואמר לוואלה! ספורט: "במשחק ההוא אנחנו אלה שעשינו את זה קשה עבור עצמנו. צריך לזכור שבמשחק האחרון בינינו הבסנו אותם - ועוד בבית שלהם". יחד עם זאת, האמריקאי אינו מקל ראש ביריבה: "בני השרון היא קבוצה טובה ונבוא מרוכזים. מצפה לנו ביום ראשון משחק חזק וגדול".

פרקינס, שהציג טריפל דאבל מרשים נגד הפועל ירושלים ביום ראשון (10 נקודות, 10 ריבאונדים ו-11 אסיסטים), התעלם מהתוצאה הגבוהה והניצחון ב-41 הפרש על הקבוצה מהבריה ואמר: "נגד ירושלים לא היה קל, אבל בסופו של דבר ניצחנו. בהפסד לפני כן לרומא, לא שיחקנו עם אנרגיה מקסימלית וכמובן שהיה חשוב לנו מבחינה מנטלית לנצח מול ירושלים. אבל כל משחק הוא חשוב. מצפים לנו עכשיו שני משחקי ליגה ואי אפשר לזלזל בשום משחק, ליגה או יורוליג".

הגארד אינו סבור כי חלה נסיגה ביכולתה של מכבי תל אביב מאז ההפסד הביתי לברצלונה. "הפסדנו באותו המשחק וזהו. זה קורה. פשוט צריך להמשיך באותה דרך בה שיחקנו כל העונה. היינו אנרגטיים כל השנה ונמשיך בדרך הזאת", מבטיח פרקינס ומוסיף: "ברצלונה אולי ניצחה אותנו פעמיים, אבל זה לא משנה. זה לא אומר שהם טובים מאתנו. הם נמצאים בטופ 8 וכך גם אנחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully