וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוליה גלושקו הפסידה בשמינית הגמר בקלירווטר

10.3.2011 / 23:58

סגנית אלופת ישראל נכנעה 6:2, 6:0 לססיל קארנצ'בה הקזאחית. מאמנה: "אני מאמין שיוליה תלמד מהמשחק הזה"

סגנית אלופת ישראל, יוליה גלושקו (195 בעולם) סיימה את דרכה בטורניר בקלירווטר שבפלורידה, המחלק 25 אלף דולר, בשלב שמינית הגמר. אחרי הניצחון הנאה אמש (רביעי) על קטרינה פיטר מפולין (227) בשתי מערכות, הישראלית הפסידה לססיל קארנצ'בה הקזאחית, המדורגת 5 בטורניר ו-173 בעולם 6:2, 6:0.

הקזאחית, שדורגה לפני חמש שנים במקום ה-35 בעולם, הפגינה משחק חד צדדי, והשיגה בסופו של דבר את הניצחון. "המשחק היה חד צדדי למרות שיוליה שיחקה לא רע ואף היו לה נקודות לגיימים שהיא לא לקחה", סיכם מאמנה, אסף אינגבר. "היריבה של יוליה הייתה טובה מאוד ושיחקה כמו שחקנית ברמות הגבוהות ביותר, ובהחלט בהתאמה לדירוג שלה בעבר. יוליה תלמד מהמשחק הרבה מאוד ותעבוד קשה, ואני מלא אמונה שבעתיד היא תדע איך להתמודד ואף לנצח שחקנית ברמתה".

שחר פאר תפתח מחר את הופעותיה בטורניר אינדיאן וולס, כשתתמודד בסיבוב הראשון של הטורניר בארצות הברית נגד בטאני מאטק המקומית, שהכניעה בסיבוב הראשון את ורה דושבינה 4:6, 4:6. באם פאר תחלוף על פני יריבתה, היא עשויה להתמודד בשמינית הגמר נגד אנסטסיה פאבליוצ'נקובה, שתתמודד נגד אנסנטסיה סבאסטובה. נציגים ישראלים נוספים בטורניר הם אנדי רם ויוני ארליך, שישחקו בסיבוב הראשון נגד דויד מאררו ופרננדו ורדאסקו הספרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully