וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשוגע מחפש נקמה

המשוגע

10.3.2011 / 22:22

המשוגע התאושש מהזכייה של הרגוע וכבר מתכנן מכה משלו: הצטרפו אליו לסיבוב בין הליגה הצרפתית לתחתית ליגת העל

סוף שבוע טוב לכל המשוגעים. נפתח בברכות לרגוע על הטור הזוכה מאמצע השבוע, אבל כמו שכבר הספקתם להכיר אותי, אתם יודעים שאני לא מתרגש מיחסים של 1.60. לכן, בחרתי טור משוגע ומלא הפתעות לסוף השבוע שאולי יסדרו לנו זכייה אמיתית. כמו שצריך. יאללה, בואו נצא לדרך.

משחק מספר 29: ראן - מארסיי. משחק עונה בצרפת בין השנייה לרביעית. מארסיי מגיעה אחרי הפסד ביתי לליל ועם הראש בגומלין באולד טראפורד. ראן אחרי חמישה ניצחונות רצופים ועם הגנה רצחנית שלא סופגת שערים. לי זה נראה כמו מתנה. ההימור: 1, היחס: 2.30.

משחק מספר 48: הפועל רמת גן - בית"ר ירושלים. תקשיבו מה המשוגע אומר לכם, אני מריח הפתעה בווינטר. בית"ר מגיעה זחוחה אחרי הניצחון על הפועל ת"א וכבר הוכח העונה שהירושלמים לא משחקים טוב בקרבות תחתית. רמת גם במגמת שיפור במחזורים האחרונים. ההימור: X, היחס: 3.35.

משחק מספר 54: הפועל פתח תקוה - מ.ס אשדוד. חוש הריח שלי לקח אותי למשחק התחתית בליגת העל. הריצה של המארחים נעצרה בסכנין והשבוע היה שם יותר מדי בלגאן עם ההשעייה של עידו אקסברד. אשדוד אחרי שבעה משחקים ללא ניצחון ולכל ריצה רעה צריך לבוא סוף. אני הולך על הפתעה. ההימור: 2, היחס: 3.05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully