וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוכיאן: "החדשים פעורי פה מהעוצמה של בית"ר"

10.3.2011 / 18:06

בקבוצה שאבו הרבה ביטחון מהניצחון על הפועל ת"א, הקפטן הזהיר: "מול הפועל רמת גן יהיה יותר קשה אחרי ירידת המתח"

ברני ארדוב

צילום וידאו: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: אמיר קוטיגרו

בית"ר ירושלים המשיכה היום (חמישי) בהכנות לקראת משחק החוץ בשבת נגד הפועל רמת גן, ממנו מאוד חוששים בקבוצה. רוני לוי החל לתרגל את ההרכב הראשון לקראת המשחק והשינוי היחיד בשלב זה הוא שילובו של שי חדד בקישור הקדמי על חשבונו של הרווה קאז'ה, שעיבה את הקישור האחורי לצידם של עידן טל וקובי מויאל בניצחון על הפועל תל אביב. חן עזריאל, שהחמיץ את המשחק מול האדומים בגלל צהובים, לא תורגל בהרכב אך המאמן עדיין שוקל להחזיר אותו להרכב ולפתוח עם שני חלוצים, כשבמקרה כזה חדד ישוב לספסל. תומר בן יוסף נטש את האימון עקב פגיעה בצלעות, זכר מהתיקול עם בן שהר בשבת.

היום השתתפה הקבוצה בהפנינג "שוק פורים" בבסיס מג"ב בירושלים. אנשי הקבוצה ושחקניה הגיעו לבסיס ולקחו חלק בפעילות עם הילדים חולי הסרטן שהגיעו. "מאוד חשוב לתרום לקהילה בכל דרך", אמר לוי על האירוע, ולגבי האווירה בקבוצה אמר המאמן: "אחרי נצחון כזה יש הרגשה טובה, אבל אני לא מסתפק בשבוע אחד. השחקנים שלי אינטליגנטים, הם רואים את הטבלה ומבינים שאנחנו במאני טיים ולא משחקים בשביל ההנאה. הפועל רמת גן עדיין רוצה להישאר בחיים, היא חזרה מפיגור פעמיים בקרית אליעזר, אבל לנו יש את המטרות שלנו".

הקפטן אבירם ברוכיאן, שעבר תקופה קשה לפני הניצחון על הפועל תל אביב, הוסיף: "השחקנים החדשים עוד לא חוו לפני הפועל את העוצמה של טדי, ואחרי המשחק הפה שלהם היה פעור מרוב התרגשות מהקהל של בית"ר. זה ממשיך גם היום כשאנחנו באים לאירועים מהסוג הזה והם רואים את העוצמה של הסמל של בית"ר ירושלים שאנחנו לובשים ומייצגים כל שבת. אני מקווה שאת המוראל שקיבלנו מהילדים המיוחדים האלה נביא איתנו גם למשחק הבא, שהוא יותר קשה מהפועל תל אביב כי אז היה לנו את הקהל התומך, והפעם צריך לבוא ולעשות את העבודה עם כל ירידת המתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully