וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה: נעים החליט להשעות את אקסברד

10.3.2011 / 20:45

החלוץ שטח את טענותיו בפני ההנהלה, בשישי צפויה פגישה משולשת בנוכחות המאמן. נעים: אקסברד לא יהיה בסגל בשבת

מאמן הפועל פתח תקוה, יובל נעים, החליט להשעות את החלוץ עידו אקסברד מהמשחק הקרוב מול מ.ס. אשדוד, זאת בעקבות האירועים ביומיים האחרונים עליהם פורסם בוואלה! ספורט. אקסברד ערך פגישה עם ההנהלה הערב (חמישי) והתבקש לספק הבהרות לגבי התנהגותו בימים האחרונים. השחקן טען כי נעים התבטא כלפיו במילים חריפות, ולכן בחר להתנהג כפי שהתנהג.

בסופו של דבר הוחלט כי מחר תיערך פגישה משולשת בין החלוץ, תומר סיני ויובל נעים, כשהמאמן כבר הודיע להנהלה כי הוא לא מעוניין שאקסברד יהיה בסגל הקבוצה למשחק הקרוב, אשר לאחריו יוחלט על עתידו. עוד לפני הפגישה אמר גורם במועדון: "כנראה שמר אקסברד הרים את האף אחרי הגולים בתקופה האחרונה. הוא כנראה שכח שהמאמן נתן לו את הבמה. נאלץ 'ליישר' אותו".

כזכור, לאחר העונש הקולקטיבי שהטיל המאמן שלשום בגלל החלוץ, אתמול אקסברד נזרק מהאימון לאחר שענה למאמן והיום החליט להחרים אותו. בינתיים, נעים בונה על החלוץ הצעיר אלון תורג'מן שהגיע מבית"ר טוברוק. אקסברד כבש בשבעת המשחקים האחרונים חמישה שערים ורבים בקבוצה הפכו אותו ליורש הטבעי לדודו ביטון. כעת, לאחר הסאגה עם מאמנו, ייתכן שמעמדו ייפגע. בישיבה צפוי לעלות גם נושא עתידו של המאמן, שכפי שכבר פורסם צפוי לחתום בקרוב לעונה נוספת.

בלי קשר, בקבוצה ממשיכים לערוך הכנות לקראת המשחק הקרוב. גל כהן ייעדר בעקבות צבירת תשעה כרטיסים צהובים ודניאל אדו מועמד להחליפו. גם הבלם יהודה חוטה שהגיע מהפועל תל אביב בתמונת ההרכב למשחק. גיא צרפתי המורחק ייעדר, ואת מקומו יתפוס יניב לוזון. פתח תקוה מגיעה למשחק אחרי שלושה משחקי בית רצופים.

(עדכון ראשון: 16:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully