וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל טרטצקי: "לא חוששים משחקנים במכבי חיפה"

בהפועל חיפה מאמינים בכוחם להשיג משהו מהדרבי ביום שני, גבאי: "יש פערים בין הקבוצות". רואש אמור לחזור מחר לאימונים

לאחר יומיים של מנוחה, שבה היום (חמישי) הפועל חיפה לאימונים לקראת הדרבי הגדול של העיר ביום שני מול מכבי חיפה. לקראת המשחק קיבלו האדומים בשורות טובות כשאושרי רואש, שעבר בדיקת אולטרסאונד בעקבות מיחושים באזור הירך, אמור לחזור מחר כבר לאימונים לאחר שהבדיקה העלתה כי אין חשש לקרע. גל אראל, שאף הוא נעדר מהאימון וייעדר לתקופה ארוכה, יעבור ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת בברך ב-21 במרץ ותקופת ההחלמה מניתוח כזה היא עד כחצי שנה.

כמו בכל דרבי, גם הפעם עבור הפועל חיפה מדובר בחגיגה, והיום מנכ"ל הקבוצה, אפרים גבאי, התייחס באימון למשחק: "מי שאומר שאנחנו פייבוריטים בדרבי, לא יודע על מה הוא מדבר", טען גבאי. "יש פערים בין הקבוצות ולא סתם למכבי חיפה יש 20 נקודות יותר מאיתנו. יחד עם זאת, כבר עשינו תוצאות טובות מול הפועל תל אביב ומכבי תל אביב ואנחנו בהחלט יכולים לנצח במשחק".

הקפטן אייל טרטצקי חיזק את דבריו ואמר: "אנחנו נמצאים בכושר טוב ומגיעים במטרה לנצח. הרבה שחקנים אצלנו עשו השנה התקדמות וזה בא לידי ביטוי במשחקים האחרונים. אנחנו לא חוששים משחקנים מסוימים במכבי חיפה, אלא מסתכלים עליהם כקבוצה". עד כה הבטיחו את מקמם בדרבי קרוב ל-9,000 צופים, כמות שכוללת גם את בעלי המנויים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully