וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מריאנו קפוראלה בספק לבני יהודה

הדס גרינברג

10.3.2011 / 13:10

הארגנטינאי לא ערך השבוע אימונים מלאים, החלטה בעניינו תתקבל בשבת. קרופניק שב להתאמן, קובי דג'אני ישוב להרכב

במכבי נתניה עדיין לא מצליחים לשכוח את השער שספגו בדקה ה-92 מעירוני קרית שמונה, שגרם להם לאבד שתי נקודות חשובות במאבקי הליגה. ביום ראשון הקבוצה של ראובן עטר תפגוש את בני יהודה, ובמועדון מגדירים את המפגש כמשחק על שש נקודות.

הבלם הארגנטינאי, מריאנו קפוראלה, שפתח במחזור האחרון לאחר ששב מפציעה ממנה נעדר מעל כחודשיים, חש השבוע רגישות בברכו הפצועה ולא ערך אימונים מלאים. הבלם צפוי להיכלל בסגל אך ספק אם יפתח בהרכב וההחלטה בעניינו תיקבע עד לאימון המסכם בשבת. ליאוניד קרופניק, שנפצע במשחק מול קרית שמונה ונלקח לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח, שב לאימונים ויעמוד אף הוא לראותו של עטר.

הקשר קובי דג'אני ישוב להרכב הפותח אחרי היעדרות בשל צבירת כרטיסים צהובים. חן עזרא, שנמצא בטיפולים באיטליה, צפוי לשוב בעוד כחודש וחצי. עזרא כזכור מחלים מקרע ברצועה הצידית. חלוץ קבוצת הנוער אביב עזריה זומן השבוע לקחת חלק באימונים של הנבחרת הצעירה של גיא לוזון. עזריה הצעיר הוא בן משפחתו של נתי עזריה, שאימן את הקבוצה לפני כשנתיים. בכך עזריה הצטרף אל פיראס מוגרבי ועומרי בן הרוש, שתפסו מקום של קבע אצל גיא לוזון כמו גם בהרכב של ראובן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully