וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלישע לוי מתלבט בין יאיא לדבאלישווילי

10.3.2011 / 13:07

מאמן הירוקים תרגל את אותו הרכב שניצח את הפועל ר"ג, קולמה שוב בחוץ. הקבוצה יצאה לארוחת גיבוש לקראת הדרבי

"אנחנו נתרגל את המערך היום ונבדוק כמה אופציות, כי יש לא מעט. עד יום שני נגבש את ההרכב שמתאים למשחק". כך אמר אלישע לוי בפתיחת האימון של מכבי חיפה הבוקר (חמישי) לקראת הדרבי מול הפועל חיפה ביום שני. היום תרגל המאמן את הרביעייה האחורית הרגילה שלו, ובנוסף את סיידו יאיא, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, עידן ורד, ליאור רפאלוב ותומר חמד – ההרכב שניצח את הפועל רמת גן.

במהלך האימון החליף המאמן בין יאיא לולדימיר דבאלישווילי שצפוי להיות בסגל (אלא אם יוחלט אחרת בעקבות זימונו לבית המשפט ביום שני), כשאז גולסה יירד לתפקיד הקשר האחורי. המשמעות: ג'ון קולמה שוב צפוי לפתוח על הספסל. לאחר האימון יצאה הקבוצה לארוחת גיבוש לקראת הדרבי, במסעדה מקומית.

עוד בנושא גולסה: אנדרלכט הבלגית תמשיך לעקוב אחר הקשר הצעיר. כזכור, סקאוטים של הקבוצה הבלגית הגיעו לצפות בו מול הפועל תל אביב, אבל לא ברור האם גם פניה למכבי חיפה תהיה רלוונטית משום שהקשר התגייס בחודש יוני ועליו להשלים את שירותו הצבאי.

רק פניה מאחת המדינות הבאות - ספרד, איטליה, גרמניה, צרפת או אנגליה - תהיה רלוונטית משום שאז הצבא עשוי להתחשב במה שמוגדר כתקנת בן סהר. בשבועות האחרונים, כך מתברר, פנתה באיירן מינכן שכבר רצתה אותו בעבר שוב לנציגים של מכבי חיפה והודיעה כי תמשיך לעקוב אחריו. בשלב זה, לא מדובר בפניה רשמית אלא במעקב בלבד וייתכן שהגרמנים יפנו לחיפה באופן רשמי לקראת חודש מאי.

פיטר מסיללה המחוזר על ידי קרדיף האנגלית הורה לסוכנו מייק מקאב למצוא לו קבוצה באנגליה. השחקן נחוש לעזוב את מכבי חיפה בקיץ הקרוב, אבל הוא ישוחרר בסכום שלא יפחת מ-1.5 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully