וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי נקנס ב-2,500 שקל וננזף

9.3.2011 / 16:16

בית הדין הסתפק בעונש מינימלי למאמן בית"ר ירושלים בעקבות הרחקתו מול הפועל ת"א. פרוספר אזגי נקנס ב-2,000 שקל

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי הועמד היום (רביעי) לדין בעקבות ההתפרצות שלו במשחק נגד הפועל תל אביב והיציאה מהאיזור הטכני, כולל הרחקתו בשלהי המשחק. בית הדין החליט להסתפק בנזיפה ובקנס של 2,500 שקלים. מוקדם יותר ניסה המאמן להסביר את התנהגותו, כשאמר: "המשחק לווה בהרבה אמוציות".

"פתאום הייתה כניסה חזקה בשחקן שלי ורציתי להעיר לשופט על כך", הוסיף המאמן. "זה לא שהתפרעתי. זה משהו שקורה תוך כדי משחק ולא מעבר לכך. לא פירשתי את ההערה הראשונה של השופט כאזהרה ובכל מקרה אני מתנצל על מה שהיה".

הדיון בעניינה של בית"ר ירושלים נדחה לשבוע הבא. כזכור, תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד שלום אבן עזרא, החליט להעמיד לדין את הקבוצה בגין קריאות גזעניות של אוהדיה והתפרצות לשדה המגרש נגד הפועל תל אביב. מי שכן הגיעו לבית הדין הם נציגיהם של בני סכנין והפועל פתח תקוה. השתיים יועמדו לדין בעקבות התפרעות, תגרה ותקיפה במשחק הליגה ביניהן בשבת (1:1), כאשר סכנין תועמד לדין גם בגין התפרעות אוהדיה.

כזכור, מיד עם שריקת הסיום פרצה מהומה במגרש, כששחקני שתי הקבוצות התעמתו בירידה לחדר ההלבשה. שחקן בני סכנין יא יא פטי ושחקן הפועל פתח תקוה גל כהן התעמתו פיזית ביניהם, כשאנשי שתי הקבוצות הפרידו בין הנצים. בהמשך טען חבר הנהלת סכנין ג'מאל גנאים כי אחד משחקני הפועל פתח תקוה קילל אותו וירק עליו, וחברי הנהלת פתח תקוה הרגיעו את גנאים, אשר זעם על השחקן.

גם פרוספר אזגי, הבעלים של הפועל אשקלון, הועמד לדין בסעיף של התנהגות בלתי הולמת לאחר שהתעמת לפני שבועיים עם משקיף ההתאחדות. אזגי נמצא אשם ונקנס בסכום של 2,000 שקל. בדיון עצמו אמר אזגי מוקדם יותר לדיינים: "על מה התנהגות בלתי הולמת? כי יש לי קול גבוה? אם אתה לא מזכה אותי פה, אני מגיש ערעור. שקל אני לא מוכן לשלם. מה שאתם טוענים לא צוין אפילו בדו"ח השיפוט". ביציאתו מבית הדין אמר: "אני מוכן להיות מורחק לשנה, העיקר שנישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully