וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם את העונה שעברה מכבי סיימה עם הפסד אחד"

ההכנות לסדרה מול קאחה לאבורל תופסות תאוצה, וכך גם הפודקאסט המיוחד שלנו לקראת האירוע. אורחים: דן שמיר ואבי סגל

קובי אליהו

אחרי שבוע רגוע, מכבי תל אביב חוזרת אט אט לכותרות. הערב (ראשון) היא פוגשת את בני השרון ובעוד קצת יותר משבוע, תתייצב למבחן הכי גדול שלה העונה - סדרת ההצלבה מול קאחה לאבורל. לצורך כך, הפודקאסט כולל שני אורחים מכובדים: מאמן בני השרון דן שמיר, ופרשן הכדורסל אבי סגל.

"כמובן שהפעם אנחנו מקווים שזה יהיה קצת אחרת", אומר שמיר בתכנית, בהקשר כמובן לתבוסה למכבי תל אביב במשחק הקודם. "במשחק הראשון ניצחנו את מכבי וכנראה לא באנו מוכנים ללחץ והם פירקו אותנו. יש לי הרבה ריספקט למה שהם עושים, ולעבודה של דייויד בלאט בעיקר. יש להם כמה כלי נשק לא קונבנציונליים בהתקפה, כמו שחורציאניטיס ופארגו, ויש להם הגנה מאוד אגרסיבית. גם בעונה שעברה מכבי סיימה את העונה הרגילה עם הפסד אחד וזה נגמר קצת אחרת, אני חושב שיש קבוצות איכותיות ויהיה למה לצפות".

"אני לא מבין ומקבל את המושג 'מספר 2 בארץ', בחיים באמת אין 'מספר 2 בארץ' ולכן בכל שנה הדברים משתנים. היו שנים שירושלים הייתה מספר 2 ולא מזמן גליל עליון הייתה מספר 1 בארץ. אני מסכים שהפועל ירושלים היא הקבוצה השנייה באיכותה, כי בשנים האחרונות היא עושה את זה באופן הכי עקבי. העונה אנחנו קבוצה הרבה יותר איכותית ועמוקה, לא חסר בבני השרון כלום, יש תנאים יוצאים מן הכלל, הרבה מאמנים יסכימו איתי".

"מה חסר לאנשים במועדון זה תואר. היה חסר לנו בעונה שעברה שחקן מטרה. אם מסתכלים על הרבע הרביעי של הפועל ירושלים מול מכבי בגביע, רואים שהייתה כתובת. הייתי בלא מעט גמרים ופיינל פורים, שם זה תלוי בהרבה דברים. גם מסינה אמר שיותר קשה להגיע לפיינל פור מאשר לזכות בו".

אבי סגל: "לא שותף לזה שקאחה לבוראל היא יריבה נוחה או משהו כזה, אני מלא הערכה לאיבנוביץ', צריך לבנות לו פסל. אני חושש בשביל מכבי מהעומס העצום על פארגו ופרקינס, לא רק בסדרה, אלא בכל העונה. הם סוחבים את מכבי הגנתית והתקפית, ואם מישהו מהם יקרוס למכבי אין תחליף. מכבי הפתיעה העונה לא מעט פעמים, יש לה ביטחון, היא מרגישה שלא קיבלה משהו לא עביר כמו ברצלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully