וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אשקלון: "לכולם ברור שהפסד בשבת יגרום לזעזוע"

9.3.2011 / 15:31

בקבוצה עושים הכל לשמור על שקט לקראת המשחק מול הפועל באר שבע בשבת. סרג' איילי ייעדר, גאוו בספק ואהורלו מורחק

הפועל אשקלון המשיכה היום (רביעי) בהכנות לקראת המפגש הטעון נגד היריבה מהדרום הפועל באר שבע בשבת הקרובה. באשקלון גיחכו השבוע על הלחץ שיש בבאר שבע לקראת המשחק ושחקנים בקבוצה היו קונים את הצרות של הקבוצה של ניר קלינגר.

שחקן בקבוצה אמר: "איזה בלאגן יש לבאר שבע? הודיעו שהמאמן נשאר עוד עונה והכי גרוע מבחינתם הם יישארו בפלייאוף האמצעי ויהיה להם סיום משעמם של העונה. אנחנו עם רגל אחת בלאומית ויש כאן לחץ של משחק אחרון לפני מהפכה. לכולם אצלנו ברור שהפסד בשבת יגרום לזעזוע רק שלא ברור איזה - מדברים על מאמן, על קנסות, הקפאת משכורות וגם על כך שפרוספר תמיד יכול להפתיע עם הזעזועים שלו בדרך מקורית. מנסים לשמור על שקט אבל באשקלון האווירה מגיעה לכולם וברור לכולם מה המשמעות של המשחק בשבת".

בצד המקצועי נערכו מספר שיחות של המאמן גיא עזורי עם שחקנים מובילים כמו איליה יברויאן, רביד גזל ויניב אלול, כאשר המאמן שובר את הראש לגבי המערך איתו הוא צפוי לעלות, במיוחד לאור ההתפרקות של הקבוצה במשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה בשבת האחרונה.

"גיא מנסה הכל על מנת לעצור את המפולת", סיפר שחקן בקבוצה, "יש לנו סגל קצר ובשבוע שעבר הייתה בעיה של מגנים אז רק ביום שישי תירגלנו שלושה בלמים לקראת המשחק, שזה משהו שדורש תיאום ועבודה לאורך זמן אך בלית ברירה נאלצו לעשות את זה והתוצאה הייתה על המגרש שכל מצב מהאגפים הביא לשער. אנחנו צריכים לדאוג שהכדורים לא יגיעו לאיזור ההגנה ולעשות אותו חזק ממרכז השדה. אחרת לא נצליח לעשות שום דבר".

לקראת המשחק בשבת עזורי סובל כרגיל מבעיית נעדרים. סרג' איילי עדיין לא החלים מהפציעה בשריר הארבע ראשי וייעדר כאשר גם אריק גאוו עדיין סובל מהבעיה בגבו ובספק גדול למשחק וככל הנראה לא יפתח. מעבר לכל זאת, סטיבן אהורלו מורחק עקב הכרטיס האדום שספג נגד פתח תקוה וצחי גיגי הצעיר צפוי לפתוח בפעם הראשונה בקריירה בליגת העל לאחר ששבוע שעבר עלה בפעם הראשונה כמחליף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully