וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס עודד את שחקניו: "לא להוריד את הראש"

עוזר המאמן של הפועל תל אביב פתח בהכנות לקראת סכנין בשבת. ורמוט ובונדר עדיין בספק, גם דדי בן דיין עשוי להיעדר

לאחר יום מנוחה, חזרה הפועל תל אביב היום (רביעי) להתאמן לקראת המשחק שלה נגד בני סכנין בשבת. מאמן הקבוצה אלי גוטמן לא נכח באימון, שאותו העביר יוסי אבוקסיס. כבר בפתח האימון ניסה עוזר המאמן לעודד את השחקנים אחרי ההפסד בטדי שלשום, ואמר: "יש פה חבר'ה טובים, אתם קבוצה טובה ולא צריך להוריד את הראש. צריך לשכוח מהמשחק ולהתרכז בסכנין כדי לחזור למסלול הניצחונות".

מהאימון עצמו עולה כי דני בונדר, שלא שותף נגד בית"ר ירושלים עקב פציעה במפשעה, שוב לא התאמן וכרגע הוא בספק גדול לקראת המשחק בשבת. מי שימלא את מקומו אם הוא ייעדר יהיה עמרי קנדה. כמו המגן, גם גילי ורמוט לא התאמן והוא עדיין בספק למשחק. הקשר סובל מרגישות במפרק פנימי ברגלו ובהפועל תל אביב מקווים שהוא יוכל להתאמן מחר, כשבמידה ולא, הוא יעבור בדיקה שתדרוש ממנו מנוחה של שלושה ימים ואם יעבור אותה, הוא ייעדר כמעט בוודאות מהמשחק נגד סכנין ללא קשר לפציעה עצמה.

במידה וורמוט אכן לא יהיה כשיר למשחק, בקבוצה יעלו עם סלים טועמה או אלרואי כהן. גם המגן דדי בן דיין לא ערך אימון מלא והסתפק באימון ריצה בלבד. המגן השמאלי של האדומים התלונן על רגישות בשריר האחורי, והוא בספק למשחק כשבמידה ולא יוכל לשחק, גל שיש יחליפו. בכל מקרה נראה שמריו פצ'אלקה אמור לפתוח במרכז ההגנה על חשבונו של וואליד באדיר.

בתוך כך, רוססו היום במתחם האימונים חודורוב כתובות נאצה נגד הפועל תל אביב, בהן נכתב בין היתר: "נרצח אתכם" ו-"ניפגש ב-20.4", ככל הנראה כרמז על משחק הגביע בין האדומים לבית"ר ירושלים. על הכתובות היה חתום ארגון "לה פמיליה", של אוהדי בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully