וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהלכי השבוע ב-NBA: דרק רוז מהפנט, כרמלו אנתוני ווינר

10.3.2011 / 16:12

דרק רוז היפנט, כרמלו וראנדולף ניצחו את הזמן, טיישון פרינס יצא מלך ורק קירילנקו התייבש. הכל בלינקים המצורפים

אנדריי קירילנקו מתייבש

פורוורד יוטה ג'אז אנדריי קירילנקו (ימין) מול שחקן דנבר נאגטס ג'יי.אר. סמית. AP
לקלצ'ניקוב הרוסי היה מעצור בדיוק ברגע האמת. קירילנקו/AP

מה עבר על אנדריי קירילנקו? הא? לא, הכוונה היא לא להחלקת השיער הזוועתית, אלא להחלקה שלו בשניית הסיום מול דנבר. AK47 כבר חטף את הכדור מקניון מרטין, וכל מה שהוא היה צריך לתת ליוטה זה דאנ טוב שיכפה הארכה מדהימה מול הנאגטס. במקום זה הוא החטיא מתחת לסל, ולקלצ'ניקוב הרוסי היה מעצור מביך במאני טיים. אגב, גם מרטין צריך להתבייש - איבוד כדור כזה, ברגע כה מכריע? פויה.

דרק רוז קוסם

גארד שיקגו בולס דרק רוז. AP
אף זווית לא בלתי אפשרית בעיניו. רוז/AP

מה עוד אפשר להגיד על הגארד המופלא של שיקגו...ביום ראשון גם מיאמי הבינה כמה האיש מספר 1 בבולס גדול, ובדרך לניצחון על ההיט הוא להטט וסבסב כל מה שזז. אז הנה רוז גורם סחרחורת למריו צ'אלמרס וקולע עוד סל בלתי אפשרי.

טיישון פרינס אמיץ

פורוורד דטרויט פיסטונס טיישון פרינס (ימין). AP
מדי פעם יש איזה ניצוץ בדטרויט. פרינס/AP

דטרויט מבאסת ומבואסת, אבל מדי פעם יש ניצוץ שמניע את הבוכנות, ואולי הדאנק האדיר הזה של טיישון פרינס מול וושינגטון היה זה שהביא את החשק לפיסטונס וגרם לניצחון. תראו כמה קשה להגנה להסתדר עם שחקן שמאלי, ופרינס, מצדו, הוכיח אומץ בלתי רגיל כשהלך עד הסוף מול ארבעה אנשים.

בלייק גריפין מועך

פורוורד לוס אנג'לס קליפרס בלייק גריפין (שמאל) מול שחקן שארלוט בובקאטס ג'ואל פרזבילה (ימין). Bob Leverone, AP
שארלוט ופרזבילה הרגישו את מלך ההטבעות. גריפין/AP, Bob Leverone

ועתה לפינתנו הקבועה - בלייק גריפין בשחקים. הפעם מי שזכו לנחת זרועו של מלך ההטבעות הם שחקני שארלוט. מו וויליאמס עקף בווירטואוזיות את די.ג'יי אוגוסטין ועשה מה שהתרגל לאחרונה לעשות - לזרוק את הכדור לאזור הטבעת, ולחזור להגנה. אז מו זרק לאזור הטבעת ובלייק גריפין הגיע מאחור כדי לגמור את זה בכוחנות אלגנטית או אלגנטיות כוחנית, תבחרו אתם.

האקים ווריק הורס

שחקן פיניקס סאנס, האקים ווריק. Christian Petersen, GettyImages
מבסוט בפיניקס. ווריק/GettyImages, Christian Petersen

אחרי שעבר עונה מדכדכת בשיקגו, נראה שהאקים ווריק מצא את מקומו בפיניקס. הפורוורד בן ה-28 אומנם משחק קצת פחות דקות ממה ששיחק בבולס, אבל תורם טיפ-טיפ יותר בנקודות, ריבאונדים ואסיסטים, ובעיקר משחק כמעט בכל משחק העונה, כשאשתקד רשם רק 28 משחקים. בניצחון ביוסטון ווריק פרח וקלע שיא קריירה של 32 נקודות. הסל הכי יפה שלו היה גם הסל הכי מרשים במשחק, הטבעה מפלצתית שהתחילה בעיגול העונשין (!), וחתכה בהגנת הרוקטס כמו סכין בחמאה.

זאק ראנדולף ווינר

פורוורד ממפיס זאק ראנדולף (שמאל) קולע סל ניצחון מול דאלאס מאבריקס. Tim Sharp, AP
סוחב את ממפיס על הגב. ראנדולף/AP, Tim Sharp

זאק ראנדולף סוחב על גבו הרחב את ממפיס העונה, במיוחד בתקופה האחרונה בה רודי גיי פצוע, ורושם ממוצע של דאבל-דאבל, 20.2 נקודות ו-12.9 ריבאונדים. השבוע ראנדולף פגש את המאבס בדאלאס, והמשחק המצוין נגרר לסיום צמוד. 3 שניות לסיום הגריזליס הוציאו כדור מהצד כשהם במינוס נקודה. ראנדולף קיבל את הכדור בפינה כשמולו ברנדן הייווד, ושחרר זריקת ניצחון עם הקשת הכי גבוהה שראיתם.

כרמלו אנתוני מנצח

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. רויטרס
תפוקה גבוהה ועוד משחק שנגמר בחיוך גדול. אנתוני/רויטרס

מלו עד עכשיו נותן תפוקה גבוהה במדי הניקס, וביום חמישי מול ממפיס, הוא קלע 31 וגם הראה שיש על מי לסמוך במאני-טיים. בשוויון 108:108 ניו יורק בודדה אותו וזה נגמר כמו שקיוותה שייגמרו משחקים צמודים שלה כשהחתימה אותו לשלוש שנים. יש לה עוד כמה תקוות לגביו, אבל למה להקדים את המאוחר....

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully