וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לשחקני בית"ר ירושלים: "רף הציפיות מאיתנו עלה"

9.3.2011 / 13:44

מאמן בית"ר ירושלים שוחח עם השחקנים ששבו להתאמן ומתלבט אם לשמור על מערך דפנסיבי או לבצע שינויים לקראת הפועל ר"ג

בבית"ר ירושלים חזרו היום (רביעי) להתאמן ובבית וגן הייתה אווירה חיובית עם חיוכים שלא זכו לראות שם הרבה מאוד זמן. עוד לפני האימון אמר רוני לוי לשחקנים: "שיחקתם היטב והוכחתם שאתם יכולים לעשות דברים ברמות שאנחנו עובדים עליהם ואתם חייבים להבין שאחרי מה שהיה נגד הפועל תל אביב, רף הציפיות מאיתנו עלה וצריך יהיה לראות את זה כבר מול הפועל רמת גן".

מעבר לכך, לוי ערך משחקונים פנימיים בין השחקנים על חלקים קטנים של המגרש כאשר מספר שחקנים זכו למנוחה. מלבד המחמאות, רוני לוי הסביר לשחקנים שמעבר לעמידה הנכונה על המגרש, יש עדיין בעיה בחלק ההתקפי וצעק להם: "גולים, גולים, אני רוצה גולים". אימון הקבוצה התנהל תחת גשם שוטף, מה שלא הפריע לשחקנים ביום שכזה, ואחד מהם תיאר זאת: "היו ימים שהיית שומע אנשים כאן בוכים על מזג האויר כזה, עכשיו כולם כאן מרגישים אחרת. אני מוכן כל שבוע להתאמן תחת ברד אחרי ניצחון על הפועל, זאת כמו ברכה משמיים". גל לוי פרק את הכתף במהלך האימון וצרח מכאבים. הכתף הוחזרה למקומה, הוא שב להתאמן למשך שתי דקות נוספות וירד לחדר ההלבשה לאחר שלא הצליח להמשיך.

אחת ההתלבטויות של לוי לקראת המשחק היא האם לשמור על ההרכב הדפנסיבי שניצח את הפועל תל אביב או לבצע שינוי והתאמות לקראת הפועל רמת גן, כאשר בצוות המקצועי דיברו על כך שנגד הפועל רמת גן ישנו צורך במשחק עם שני חלוצים. אגב, שחקנים כמו קובי מויאל, משה מישאלוב ועידן טל סייעו לאחרונה לסמואל יבואה בקליטתו ויצאו איתו לאכול ולבלות והיו שמחים מאוד על השער שכבש, שער שהחזיר אותו לחיים כאשר כבר היום באימון אפשר היה לראות זאת ושחקנים אמרו עליו: "חזר לו הצבע לפנים, זה נראה שהשער הזה יפתח לו תקופה חדשה והוא שווה לפחות עוד חמישה שערים עד סוף העונה".

הדיון של בית"ר נדחה לשבוע הבא

מעבר לכך, הקבוצה הייתה צפויה לעמוד היום בפני בית הדין המשמעתי בגין קריאות גזעניות במשחק נגד הפועל תל אביב נגד סלים טועמה וטוטו תמוז, אך הדיון נדחה לשבוע הבא. בבית"ר חוששים כיוון שמדובר בעבירה שלישית באותה עונה בגין קריאות גזעניות וכנגד הקבוצה עומד עונש רדיוס על תנאי ומקווים שבית הדין לא יחמיר איתם.

דווקא ב"לה-פמיליה", ארגון אוהדי הקבוצה שבחודשיים האחרונים נמנע מקריאות גזעניות לאחר שיחה עם יושב ראש הקבוצה איציק קורנפיין, ניסו לגמד את חלקם באירוע ואמרו: "אנחנו לא חוזרים בנו מההתנהלות בחודשיים האחרונים ולא מדובר היה רק בלה פמיליה אלא באלפי אוהדים שהתפרקו אחרי תקופה ארוכה שסבלו והוציאו את כל מה שהרגישו אחרי מה שהיה בשנה שעברה בטדי והשריפה בבית וגן. צריך לזכור שהרמנו תצוגת עידוד ותמיכה בקבוצה שאנשים מדברים על כך שלא הייתה אווירה כזאת בטדי שנים אז לא בכל דבר צריך להפיל את זה עלינו".

בנוגע לשריפה בבית וגן, בבית"ר הגישו היום תלונה רשמית על ההצתה שהייתה בבית וגן במוצאי שבת כאשר בקבוצה מעריכים את הנזק ביותר מ-200 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully