וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קו ערפאת: "עזבתי כי ויצמן לא נתן לי להתקדם"

הדס גרינברג

9.3.2011 / 16:05

שחקן הפועל עכו, שעזב לפני שבועיים ומתאמן במחצ'אלקה לא חושש מתביעה. ההתאחדות לרוסים: לא נעביר שחרור בינלאומי

רק לפני כשבועיים החליט ג'קו ערפאת לנסוע על דעת עצמו לשדה התעופה ולעזוב את ישראל והפועל עכו בשורותיה שיחק. מאז נמצא השחקן ברוסיה ומתאמן עם קבוצת מחצ'אלקה, כאשר בעכו הבהירו כי הם צפויים לפנות לפיפ"א לאור העובדה כי ערפאת מפר את חוזהו מאחר והוא חתום עד לתום העונה בעכו. עוד היום, בהתאחדות לכדורגל הישראלית העבירו למחצ'אלקה פקס, בו הבהירו כי לא יעבירו את השחרור הבינלאומי של ערפאת עד שהעניין לא יוסדר מול עכו.

בראיון ראשון לוואלה! ספורט מרוסיה מסביר ערפאת את הצעד שעשה: "עזבתי בלי לומר מילה כי ציון ויצמן לא נתן לי להתקדם ולעבור לקבוצה שתקדם אותי בקריירה". על האפשרות שפיפ"א תתבע אותו אמר ערפאת: "לא אכפת לי שציון יעשה מה שהוא רוצה, זה לא מעניין אותי, אני לא מפחד מאף אחד".

מוחמד כליבאת שנעדר בחודשיים האחרונים עקב פציעה ישוב בשבת לסגל הקבוצה כאשר גם שמעון הרוש צפוי לעשות זאת. הרוש שמחלים אף הוא מפציעה ערך אתמול אימון מלא אך לא שותף במשחקון עם תום האימון והכללתו בשבת בסגל תלויה בכשירותו ובמידת השתתפותו באימונים מלאים עד למשחק נגד מכבי פתח תקוה. המשחק יתקיים באיצטדיון גרין לאחר שבהתאחדות אישרו אותו בתנאים מגבילים, בין היתר במצב של מזג אוויר חורפי המלווה בגשמים ייצא נציג התאחדות לאשר את האצטדיון. על פי הנראה בימים האחרונים, ייאלץ נציג להגיע בשל הגשם הרב שיורד בצפון וידוע כפוגם משמעותית במשטח.

עדכון ראשון: 12:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully