וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: אחד בשביל כולם, כולם בשביל אחד

8.3.2011 / 13:52

יובל נעים זעם על עידו אקסברד והטיל עונש קולקטיבי באימון, כששלח את שחקני הקבוצה לריצות ספרינט "כמו בצבא"

אימון הפועל פתח תקוה נפתח היום (שלישי) בצורה שקטה שמאפיינת את הקבוצה בתקופה האחרונה, אלא שבהמשכו המאמן יובל נעים זעם על החלוץ עידו אקסברד והעיר לו מספר פעמים במהלך משחקון שקיימה הקבוצה. "אתה לא לוחץ את הבלם ולא עושה מה שאני מבקש", אמר לו המאמן באחת הפעמים.

לאחר מספר הערות ומשרגז נעים, שלח המאמן את שחקניו לריצות "ספרינטים" תוך שהוא מטיח בהם: "תגידו תודה לעידו אקסברד, זה בשבילו". שחקן בקבוצה תיאר זאת כשאמר: "זה היה עונש קולקטיבי, כמו בצבא". האימון התנהל תחת גשם שוטף כשממנו נעדר המגן איאד חוטבא, שספג מכה בברך ולא ברור האם יהיה כשיר למשחק.

גל כהן ספג את הצהוב התשיעי שלו במשחק הקבוצה בקופסא מול מכבי נתניה, ולכן ייעדר מול מ.ס אשדוד. יהודה חוטה ודניאל אדו מועמדים להחליפו. את גיא צרפתי שהורחק יחליף יניב לוזון. ישראל זגורי ואלון תורג'מן שוהים עם הנבחרת הצעירה ולא התאמנו.

ביום ראשון התקיימה פגישה בביתו של תומר סיני, בה נכחו פביאן סטולר וסוכנו, קובי סגל. בפגישה עלה נושא האופציה שיש למועדון על השחקן לעונה הבאה, אך לא סוכם דבר ונושא השכר לא עלה על הפרק. סיני הבטיח לשחקן כי אם הקבוצה תישאר בליגה, הוא יחתים אותו באופן מיידי על חוזה ארוך טווח, כפי שכבר הובטח לו במעמד חתימת החוזה. בפתח תקוה אמרו היום כי הם מרוצים מסטולר, ששדרג את משחק ההגנה של הקבוצה והקנה ביטחון לשאר השחקנים.

המועדון יעמוד מחר לדין בגין סעיף התפרעות, תגרה ותקיפה. על פי רישומי ההתאחדות לכדורגל, פתח תקוה עמדה העונה 16 פעמים לדין, יותר מכל קבוצה אחרת בליגת העל. "על פניו זה נראה תמוה שעמדנו לדין פי ארבעה מקבוצה ממוצעת בליגה", אמרו הבוקר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully