וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: שמעון הרוש ומוחמד כליבאת יחזרו בשבת

הדס גרינברג

7.3.2011 / 12:44

המגן הסיר את הגבס ועשוי לפתוח נגד מכבי פתח תקוה. כליבאת יכלל בסגל. דימקאו עדיין בספק, גבע ברקאי בכוננות להחליפו

מגן הפועל עכו, שמעון הרוש והקשר-חלוץ מוחמד כליבאת, יעמדו לרשותו של אלי כהן בשבת לאחר שהחלימו מפציעות. הרוש, שסבל משברים באצבעות כף ידו, הוריד את הגבס כשגם המתיחה ממנה סבל בשריר הירך נמצאת מאחוריו והיום הוא צפוי לחזור לאימונים מלאים. במידה שהרוש יוכיח שהוא כשיר לחלוטין בהמשך השבוע, הוא אף צפוי לחזור להרכב. כליבאת שנעדר מעל חודשיים, כבר החל באימונים מלאים והוא ייכלל בסגל למשחק ביום שבת נגד מכבי פתח תקוה.

מי שימשיך להיעדר הוא אלי ארליך, שממתין לבדיקת MRI. ארליך כנראה גמר את העונה כשהערכות מדברות על פגיעה במיניסקוס או ברצועות הברך. הבלם פידליס דימקאו נמצא אף הוא בספק לשבת. דימקאו סוחב פציעה בשריר הירך כבר יותר משלושה שבועות, בהם שיחק לסירוגין. במשחק האחרון הוא שוב חש רגישות והוחלף בגבע ברקאי, שעשוי להמשיך במקומו בהרכב.

ליעד אלמליח ישוב להרכב לאחר שריצה עונש הרחקה ויעשה זאת במקומו של שגיב כהן, שקיבל לראשונה את חולצת ההרכב במשחק מול מכבי תל אביב במחזור האחרון. בקבוצה מקווים מאוד להציג כבר בשבת שיפור ביכולת במטרה לא לאבד גובה יותר מדי. נכון לעכשיו עכו מדורגת במקום השמיני, אך נמצאת במרחק שתי נקודות מהפליאוף העליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully