וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבי ורשביאק ימשיך לכהן במועצת ההימורים

6.3.2011 / 18:43

למרות הליך השימוע, החליטו בוועד האולימפי בישראל פה אחד לבחור ביו"ר כאחד משני הנציגים של הוועד במועצת ההימורים

הנהלת הוועד האולימפי בישראל החליטה היום (ראשון) פה אחד לבחור ביו"ר צבי ורשביאק כאחד משני נציגי הוועד האולימפי במועצה להסדר ההימורים בספורט, בכפוף לתוצאות הליך השימוע שנערך לו שטרם הסתיים.

בטרם קבלת ההחלטה קבע היועץ המשפטי של הוועד האולימפי בישראל, עו"ד גיל עטר, כי אין מניעה לבחירתו של ורשביאק כנציג הוועד האולימפי במועצת ההימורים, משום שבחירתו כפופה לאישור המינוי על ידי השרים הממונים על פי החוק – שרי האוצר והספורט. כזכור, ורשביאק יעמוד בפני שימוע מאחר והוא חשוד שפעל בעבר בניגוד אינטרסים, כששימש בו זמנית כנציג במועצת ההימורים שהחליטה לתקצב בניית איצטדיון בנס ציונה, שם שימש כיועץ אסטרטגי.

בנוסף, הנהלת הוועד האולימפי בישראל אישרה היום את מתכונת סגל ריו 2016, שתכלול עד 20 ספורטאים צעירים מצטיינים שיזכו למעטפת מקצועית מיוחדת שתיבנה בשיתוף פעולה של הוועד האולימפי עם מנהל הספורט . הספורטאים הצעירים יהנוו מתיגבור משמעתוי בכל הקשור לתוכניות המקצועיות שלהם בהיקף כספי על עד חצי מיליון שקלים בשנה, וזאת בנוסף לתקציבים השוטפים של הוועד האולימפי והאיגודים.

ההנהלה גם הקימה וועדה מיוחדת בראשותו של יהודה מעיין, יחד עם יעל ארד, לידיה חטואל ויואב ברוק שאמורה להמליץ לוועד האולימפי על ספורטאי ישראלי צעיר (מתחת לגיל 18) כמועמד לעיטור מיוחד של הוועד האולימפי האירופי לשנת 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully