וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טדי טאמגו קינח עם שיא עולם בפריז

6.3.2011 / 18:33

קופץ המשולשת הצרפתי קבע 17.92 מ' באליפות אירופה ושיפר את שיאו באולם מהחודש שעבר. אוביקוולו ניצח ב-60 מטרים

אליפות אירופה באתלטיקה באולם ננעלה הערב (ראשון) בפריז עם שיא עולם של קופץ המשולשת המקומי טדי טאמגו. הצרפתי קבע בניסיון השני שלו 17.92 מ' ושיפר בסנטימטר את השיא הקודם באולם אותו קבע בחודש שעבר. טאמגו חזר על אותה התוצאה בניסיון הרביעי שלו, אבל לא הצליח לעבור את מחסום 18 המטרים. פבריציו דונאטו האיטלקי הדהים עם שיא לאומי של 17.73 מ' שסידר לו את מדליית הכסף, כאשר מריאן אופראה הרומני סיים שלישי עם 17.62 מ'.

הפתעה גדולה נרשמה בגמר ריצת ה-60 מטרים לגברים. דווין צ'יימברס הבריטי לא הגיע בכושר טוב לתחרות, כריסטוף למייטרה הצרפתי גבוה מדי בשביל ספרינט כל כך קצר, ומי שניצל את זה היה פרנסיס אוביקוולו הפורטוגלי, שניצח בזמן של 6:53 שנ'. צ'יימברס היה איטי ממנו במאית השניה ולמייטרה סיים שלישי בזמן של 6:58 שנ'. אולסיה פובך האוקראינית ניצחה בריצה המקבילה לנשים כשעצרה את השעונים ב-7:13 שנ' והקדימה בשתי מאיות את בת ארצה מריה ריימיין. אלופת העולם בקפיצה במוט, אנה רוגובסקה הפולניה, זכתה במדליית הזהב אחרי שקבעה שיא אישי חדש של 4.85 מ'. סילקה שפיגלבורג הגרמניה סיימה שניה עם 4.75 מ'.

אנדריי קראוצ'נקה הבלארוסי ניצח בתחרות הקרב 7 לגברים עם 6,282 נקודות והקדים את נאדיר אל פאסי ואת הצ'כי הוותיק רומן שברלה, שזכה במדליית הארד. הרוסיה הצעירה דריה קלישינה ניצחה בגמר הקפיצה לרוחק לנשים וקבעה 6.80 מ' כדי להקדים בסנטימטר אחד בלבד את נאידה גומש הפורטוגלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully