וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקופצת לגובה דניאל פרנקל סיימה רביעית באליפות אירופה

6.3.2011 / 17:06

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה הייתה קרובה למדליית הארד, אבל עברה 1.92 מ', ופסלה ב-1.96 מ': "נותר לי טעם של עוד"

דניאל פרנקל רשמה הערב (ראשון) את ההישג הטוב ביותר בקריירה שלה, כשסיימה במקום הרביעי בגמר הקפיצה לגובה לנשים באליפות אירופה באולם המתקיימת בפריז. פרנקל, ששברה במוקדמות את שיאה הישראלי והעמידה אותו על 1.94 מ', עברה בניסיון הראשון שלה בגמר גובה של 1.92 מ' ופסלה שלוש פעמים בנסיון לקבוע 1.96 מ'. שלוש קופצות בלבד עברו גובה של 1.96 מ', כך שפרנקל חלקה למעשה את המקום הרביעי יחד עם שתי קופצות נוספות.

פרנקל פתחה את תחרות הגמר שכללה שמונה קופצות בהצלחה, ועברה גבהים של 1.82 מ' ו-1.87 מ' בנסיונות הראשונים שלה. במקביל אליה, גם שבע הקופצות האחרות עברו את הגבהים האלו. הישראלית המשיכה במומנטום ועברה בניסיון הראשון שלה גם גובה של 1.92 מ', מה שהיה שיאה הישראלי עד לאתמול במוקדמות. ושוב, כל הקופצות האחרות עברו את אותו הגובה, שתיים מהן בניסיון השני שלהן. הרף הועלה לגובה של 1.96 מ', וכאן גם הגיעו שלוש הפסילות הראשונות של הישראלית, שהפכו לניסיונות האחרונים שלה. למעשה, אבה יונגמארק השבדית עשתה את ההבדל בין המקום הרביעי של פרנקל למדליית ארד. במידה והשבדית לא הייתה עוברת 1.96 מ' בניסיון השלישי שלה ושוברת את שיאה האישי, היא הייתה חולקת עם פרנקל ועוד שתי קופצות את המקום השלישי.

אנטונייטה די מרטינו האיטלקיה, שהייתה הפייבוריטית לניצחון, הבטיחה לעצמה את מדליית הזהב אחרי שרות בייטיה הספרדיה ואבה יונגמארק השבדית לא הצליחו לעבור 1.99 מ'. הספרדיה זכתה במדליית הכסף והשבדית בארד. בסופו של דבר המנצחת האיטלקיה קבעה תוצאה של 2.01 מ'.

הצטרפה למועדון של מאטוסביץ' ונחום

הישגה המדהים של פרנקל מעמיד אותה בשורת ההישגים השניה בטיבה בהיסטוריה לאתלטיקה הישראלית באליפות אירופה באולמות, יחד עם הקופץ לגובה קוסטנטין מטוסביץ' שסיים רביעי בשטוקהולם 96' (2.31) ושיאן ישראל בקפיצה משולשת, רוגל נחום שסיים רביעי בולנסיה 98' כשקבע 16.93 ושבר, אז, את השיא הישראלי. כזכור, ההישג הטוב ביותר הוא של שיאן ישראל בקפיצה במוט, אלכס אוורבוך שזכה באליפות אירופה באולמות בגנט 2000 עם 5.75 מ'.

פרנקל הנרגשת אמרה בסיום התחרות: "עבדתי קשה בשביל הרגע הזה. נשאר לי הרבה טעם של עוד, אבל עכשיו הגיע הזמן לחזור לאימונים". מאמנה אנטולי שפרן הוסיף: "אני מרוצה מאוד מההישג והיכולת של דניאל. הקפיצות המצוינות שלה ב-1.96 מ' רק אימתו את מה שידעתי תמיד ועכשיו כולם ראו – יש לה בגוף גם מעל לגובה הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully