וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל ת"א: בונדר ייעדר, טועמה יפתח

המגן ערך אימון חלקי (ע' 1 ו-HD, ב', 20:45). יוסי אבוקסיס חושש מטל ויבואה. רוני לוי הולך על שלושה קשרים אחוריים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* את שני המשחקים בעונה שעברה בטדי הפועל לא הפסידה ובשני היא אף זכתה באליפות.

* בחמשת המשחקים שקדמו לעונה שעברה, הפועל הפסידה ארבעה וניצחה אחד בתוצאה 0:2. את שני השערים כבש סמואל יבואה, ושני שערים היא גם כמות הכיבושים שלו בבית"ר ב-22 משחקי ליגה עד עתה.

* המשחק הקודם בין הקבוצות בבלומפילד היה משחק החוץ הראשון בו בית"ר לא ספגה שער העונה.

* טוטו תמוז יגיע לטדי בפעם הראשונה מאז עזב את בית"ר, כשחקן אורח.

* למשחק המפורסם במחזור האחרון של העונה שעברה הגיע דוד אמסלם כמאמן ראשי ואילו יוסי אבוקסיס כעוזר מאמן הפועל. מחר על הקוים הטייטלים יהיו הפוכים.

* בן שהר יגיע לטדי אחרי שכבש 11 שערים ב-10 משחקי הליגה האחרונים.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

מאמן בית"ר, רוני לוי, הקרין לשחקניו את המשחק בין הפועל תל אביב לבאר שבע ושם דגש על החזרה המהירה להגנה של האדומים ועל היציאה המהירה להתקפה וההצטרפות מאחור של טוטו תמוז וערן זהבי. מעבר לכך, לוי חזר והקפיד השבוע על כך שאיבודי כדור צפויים להכריע את המשחק בעיקר במרכז השדה ולמרות שתירגל את שי חדד במהלך השבוע, המאמן לא היה מרוצה מהקישור וכנראה ירכיב קישור בעל אופי הגנתי יותר, עם קובי מויאל שישחק מאחורי הרווה קאז'ה ועידן טל. בחלק הקדמי ישחקו אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן וסמואל יבואה.

המאמן לא התייחס באסיפה לשריפה שהייתה בבית וגן או לנסיונות לחמם את המשחק והתרכז מקצועית נטו במשחק. שחקנים בקבוצה אמרו: "גם בלי השריפה והדיבורים, כולם מבינים מה זה אומר ומשחק נגד הפועל בכל סיטואציה הוא על הכבוד של הקהל. אפשר היה לראות את זה בסיבוב הראשון בבלומפילד. הפועל פייבוריטית, אבל תעמוד מולה קבוצה עם קהל תומך, שתיתן הכל על המגרש כדי שהקהל לא ייצא מאוכזב".

הפועל תל אביב:

אלי גוטמן, שמחלים מאירוע הלב, הוא זה שהעביר את האימון המסכם, אבל לא ינהל את המשחק בטדי. על פי האימון, נראה כי דני בונדר הפצוע במפשעה לא יהיה כשיר למשחק לאחר שהמגן ערך אימון ריצה בלבד. עמרי קנדה הוא זה שתורגל בהרכב ואמור לתפוס את מקומו של בונדר בעמדת המגן הימני. בגזרת הקשר השמאלי, נראה כי סלים טועמה הוא זה שיפתח ואילו אלרואי כהן ימתין לחכות להזדמנות מהספסל. טועמה, שכבש את השער הרביעי במשחק העונה אחרי שנכנס כמחליף, יפתח על חשבון אביחי ידין המוצהב. ערן זהבי יתופקד כקשר אחורי לצידו של שי אבוטבול. שי רביבו נכנס בפעם הראשונה לסגל הקבוצה. הבעלים אלי טביב נכח באימון.

גוטמן אמר לשחקנים במהלך האימון: "אם נשחק מהר עם הכדור נוציא את המוטיבציה משחקני בית"ר ירושלים". במקביל ערך עוזר המאמן יוסי אבוקסיס אסיפת שחקנים בה אמר להם: "צריך לשים לב להגבהות של עידן טל ולכדורי העומק שלו, הוא שחקן מאוד מסוכן. צריך לשים לב גם ליבואה, אלה שני שחקנים שכל הזמן עולים ויורדים". עוד ביקש עוזר המאמן לגרום לבלמי בית"ר לצאת החוצה וכך לנצל את המהירות של בן שהר וטוטו תמוז. אלי גוטמן שנכח באסיפה ביקש משחקניו להפעיל הרבה לחץ על מרכז המגרש ולשמור על מרחקים.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: עידן טל

היכולת של הקישור האחורי להיות אחראי ולסייע להגנה כדי שהיא לא תישאר חשופה מול התקפת הפועל, יתחיל קודם כל מעידן טל. אם הוא לא יתפזר וישחק מסודר, מאורגן ובשקט, בית"ר תוכל לתת פייט.

הפועל תל אביב: בן שהר

בהפועל תל אביב דיברו על שער מוקדם שיוציא את העוקץ מהמשחק וינטרל את הכוח של הקהל בטדי. מי מתאים למשימה הזו אם לא שהר, שכבש 11 שערים בעשרת המשחקים האחרונים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, הרווה קאז'ה, עידן טל, סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן, סמואל יבואה.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, וואליד באדיר, דדי בן דיין, שי אבוטובול, ערן זהבי, גילי ורמוט, סלים טועמה, בן שהר, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully