וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גם שביט אלימלך סיכם לעונה נוספת

אחרי הסיכום עם שירזי, גם עוזרו סגר לעונה הבאה. הבעלים יואב כץ: "מאמין שאפשר לקחת כרטיס לאירופה ולנצח בדרבי"

בהפועל חיפה מאוד מרוצים מהניצחון אתמול בבאר שבע (0:2) שקידם את הקבוצה במאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. האדומים יגיעו מעודדים מאוד מהיכולת בשועות האחרונים לדרבי מול מכבי חיפה שייערך ביום שני בשבוע הבא (20:45). במועדון מקווים להשיג ניצחון ליגה ראשון בדרבי מאז מאי 2001.

מעבר להכנות למשחק, הפועל חיפה ממשיכה לחשוב על העונה הבאה. לאחר שהמאמן ניצן שירזי סיכם בשבוע על המשך עבודתו, נודע כי גם עוזרו שביט אלימלך ימשיך עונה נוספת. כמו שירזי, גם אלימלך סיכם את תנאיו עם הבעלים יואב כץ. הבעלים עצמו מאוד מרוצה מעבודת הצוות המקצועי ובכלל מאמין שהפועל חיפה צריכה להשיג את הכרטיס לאירופה בעונה הבאה.

בשיחה מארצות הברית אמר כץ: "עשינו צעד חשוב לקראת המאבק בליגה. אני חושב שהשחקנים התבגרו ורואים את זה היטב במשחקים האחרונים. אם פעם אני זה ששכנעתי אותם שהם יכולים לנצח בדרבי, היום הם אלה שבטוחים ומשכנעים אותי כי הם יעשו זאת. הגיע הזמן שננצח את הדרבי. היכולת האחרונה מוכיחה מעל כל ספק שאפשר לעשות את זה. כמו שהצהרתי בתחילת העונה, אני מאמין שנהיה בפלייאוף העליון ואני גם מאמין שנוכל לקחת את הכרטיס לאירופה".

כץ עצמו התייחס גם לעליהום על מאמני הפועל באר שבע ומכבי תל אביב, ניק קלינגר ומוטי איוניר ואמר: "אני חושב שמה שעושים להם זה פשוט עוול. הם שני מאמנים מאוד מקצועיים ואני אישית מאחל להם הרבה מאוד הצלחה. צריך יותר סבלנות מצד האוהדים בכל הקבוצות ואני מקוה שמתישהו הדברים האלה ישתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully