וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האביב הארור של פילדלפיה פיליז

6.3.2011 / 13:54

כוכב הקבוצה צ'ייז אטלי עדיין פצוע והרוקי דומוניק בראון שבר את ידו. פגישת שחקנים בקאבס לאחר תקרית גדולה במחפורת

פילדלפיה פיליז מסתמנת כמו הטים טו ביט ב-MLB גם העונה, אבל בינתיים לא הכל הולך לפי התוכניות. צ'ייז אטלי, שחקן הבסיס השני ואחד מכוכבי הקבוצה, עדיין לא עלה לשחק באימוני האביב, וקיבל זריקת קורטיזון בברכו אף על פי שהיה מתוכנן לקיים את משחקו הראשון ב-2011, נגד פיטסבורג. בינתיים, בעוד רוי האלאדיי מגיש שלושה אינינגים נקיים בדרך לניצחון 3:4, נפצע הרוקי דומוניק בראון ושבר את זרועו. ייתכן שהוא יזדקק לניתוח ולא יראה מגרש העונה, מה שיפנה עמדת אאוטפילדר לתחרות בקבוצה.

המטס נמצאים בבעיות, ולאחר שדונלד טראמפ ומאמן העבר של הקבוצה בובי ולנטיין הביעו עניין לרכוש את הקבוצה, חושב גם מייק פיאצה על קנייה, אם כי לא בהכרח של המטס. פיאצה, התופס הגדול ביותר ששיחק בקבוצה, פיאצה טוען שמספר קבוצות רוכשים פנו אליו, ו"אם תהיה הצעה רצינית, כנראה שאטול חלק".

בינתיים, בשיקגו קאבס יש בעיות עוד לפני כדור הפתיחה. מכות רצח במחפורת (דאג-אאוט) בין המגיש קרלוס סילבה לשחקן הבסיס השלישי אראמיס רמירז גרמו לכאוס גדול שהסתיים באסיפה בין השחקנים בלבד. סילבה לקח אחריות, רמירז אמר שהכל מאחוריו, אבל נראה שאנחנו עוד נשמע על מעללי הקאבס במהלך העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully