וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים על מעצר האוהדים: "בושה"

6.3.2011 / 20:20

במועדון זועמים על המשטרה, שעצרה מספר אוהדים מתוך חשש לפעולת תגמול על ההשחתה בבית וגן: "אלה מעצרים ללא סיבה"

בעוד ארגון אוהדי בית"ר ירושלים, לה פמיליה, מנסה להתעסק בימים האחרונים בהכנות להרים מופע עידוד ראוותני במשחק נגד הפועל תל אביב (שני, 20:45, שידור ישיר בערוץ 1 וב-511 HD) באצטדיון טדי במסגרת המחזור ה-25 בליגת העל, הוא נדרש להתמודד גם עם המשטרה.

בבית"ר כעסו לשמוע כי בעקבות הונדליזם בבית וגן עצרה המשטרה והזהירה כעשרה אוהדים בטענה של מניעת מעשה נקם מצידם. לעצורים נאמר כי אין מידי מודיעיני ממשי נגדם אך במשטרה רוצים להימנע מפעולות תגמול מצידם והתפרעות במשחק נגד הפועל תל אביב ולכן נעצרו. בבית"ר לא הבינו כיצד נעצרו האוהדים ללא שום סיבה מיוחדת ועל סמך מקרי עבר כאשר בחודשיים האחרונים האוהדים התנהגו בצורה מופתית ואף הגיעו ביום שישי לבית וגן לעודד את השחקנים. עורכי דינם של חלק מהעצורים ינסו לבטל את צו ההרחקה מחר וגם בבית"ר עמלים על מנת לסייע להם במה שהוגדר במועדון כ"בושה" ו"מעצרים ללא סיבה בעקבות ההשחתה של בית וגן ע"י אוהדי הפועל תל אביב".

"ההפתעה החודשית של המשטרה הגיעה הבוקר כששוטרים הגיעו לבתיהם של כ-20 אוהדים", אמר אחד מחברי לה פמיליה מוקדם יותר הבוקר, "ואמרה שיש לה מידע מודיעיני כי הם מתכוונים לעשות בלגן ולכן הם צריכים לחתום על כך שלא יתייצבו למשחק או שיובאו בפני שופט ויורחקו לשלוש שנים. מדובר באותם אוהדים שהגיעו ביום שישי האחרון לבית וגן ועודדו את השחקנים לאחר זמן רב. אנחנו מקווים שבבית"ר יעזרו לנו כי אם האוהדים ירגישו שאף אחד לא עומד מאחוריהם, אז באמת חבל על הזמן כי המשטרה עושה מה שהיא רוצה".

יש לציין כי במועדון מעיר הבירה אישרו את הפרטים לגבי הגעת השוטרים לבתי האוהדים, וטענו כי הם בודקים כרגע את פרטי המקרה ויפעלו בנידון. טרם התקבלה תגובה ממשטרת ירושלים.

שחקני הקבוצה הגיעו היום לבית וגן והיו עדים למעשי הוונדליזם הקשים שנעשו במקום, מה שהוסיף להם מוטיבציה לקראת המשחק. השחקנים לא דיברו יותר מדי, אבל על פי מעט מן הדברים שאמרו אפשר להבין את הרוח. "שחקני הפועל מזלזלים בנו בתקשורת ואומרים שאין לנו כלום חוץ ממוטיבציה", אמר אחד מהם, "והקהל שלהם בא ויורק לקהל שלנו בפנים. קצת כבוד לא יזיק להם, נילחם על שלנו ושל הקהל".

עדכון ראשון: 13:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully