וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן רוצ'ט: "לא חוששים מאף יריבה"

הדס גרינברג

6.3.2011 / 12:54

קשר קרית שמונה לא מוטרד לקראת המאבק על הפלייאוף העליון: "כשיש מישהו על הזנב שלך, זה מוציא ממך יותר"

בעירוני קרית שמונה מרוצים מהתיקו 1:1 בקופסה מול מכבי נתניה, שהושג הודות לשער שוויון של שמעון אבוחצירא בדקות הסיום. לקבוצה אמנם ניצחון אחד בלבד בחמשת משחקי הליגה האחרונים וקבוצות כמו מכבי פתח תקוה, בני יהודה והפועל חיפה החלו צמצמו משמעותית את הפער מהמקום הרביעי, אבל בקריה שומרים על אופטימיות לקראת המשך המאבקים.

"התחלנו גרוע את המשחק. במחצית הראשונה, היינו קצת מבוהלים והססנים. לא הצלחנו נגד הלחץ והאגרסיביות של נתניה", הסביר הקשר אדריאן רוצ'ט. "במחצית רן שטף אותנו במטרה להעיר אותנו ואחרי ההפסקה עלינו יותר נחושים, הלכנו קדימה ועשינו הכל כדי להשיג שוויון גם במחיר של להפקיר את החלק האחורי. למזלנו, נתניה לא ניצלו הזדמנות ולא הבקיעו את השני. השוויון בדקה ה-90 היה מתוק".

על כך שהמקום בפלייאוף העליון פתאום לא נראה כל כך בטוח אמר רוצ'ט: "קבוצות התחילו לצמצם את ההפרש מאיתנו וזה באשמתנו בלבד כי לא ניצחנו. אין לנו חשש מאף אחת, אבל אנחנו זהירים ולא שאננים. אומרים שכשיש מישהו על הזנב שלך, זה מוציא ממך יותר. אני מקווה שזה מה שיקרה ושנחזור למסלול הניצחונות".

החלוץ ברק בדש, שחיכה הרבה זמן לחזור להרכב בליגה, היה מאוכזב מאוד לאחר שהוחלף כבר בדקה ה-30. הבלם איתן טיבי שספג כרטיס אדום ייעדר מהמשחק הקרוב מול מכבי תל אביב. סלאח חסארמה הוותיק, שנכנס אתמול כמחליף, יחזור להרכב על חשבון טיבי.

השוער גיא חיימוב צפוי לחזור להרכב במשחק מול קבוצת נעוריו על חשבון דני עמוס, שבקבוצה ייחסו לו את השער שספגה הקבוצה מנתניה במחצית הראשונה. כזכור, בסיבוב הראשון נענש חיימוב ולא פתח במשחק בבלומפילד בעקבות ראיון שלא היה מקובל על הצוות המקצועי.

בקבוצה מאוד מרוצים מהעובדה כי אבוחצירא ממלא מצוין את מקומו של אלרואי כהן. מאז הצטרף למועדון לפני כחוש וחצי כבש החלוץ חמישה שערי ליגה ועוד אחד בגביע והוסיף ארבעה בישולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully