וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר דבאלישווילי יתבקש להבהיר מדוע בילה לפני אימון

6.3.2011 / 12:15

חלוץ מכבי חיפה, שרישיונו נשלל לחודש ורכבו הוחרם, יוזמן לבירור בחשד שבילה עד ארבע בבוקר. גם מסיללה ייקרא לשיחה?

במכבי חיפה לא מתכוונים לעבור לסדר היום בעקבות החשדות נגד החלוץ ולדימיר דבאלישווילי, שעוכב בלילה שבין חמישי לשישי על ידי המשטרה. לדברי גורמים במועדון, העובדה שדבאלישווילי, שעוכב בחשד לנהיגה בשכרות, יצא לבלות עד שעה מאוחרת יום לפני אימון (על אף שלא יהיה בסגל למשחק הערב) חמורה לא פחות. לדברי עדי ראייה, סמוך ל-4:00 לפנות בוקר עוכב החלוץ על ידי המשטרה בשולי הכביש ביציאה מקיבוץ יגור, לשם נסע עם הרכב שקיבל ממכבי חיפה.

משטרת התנועה של חיפה שללה הבוקר את רישיונו של החלוץ הגאורגי לתקופה של 30 יום. בנוסף, רכבו של החלוץ הגאורגי הוחרם על ידי המשטרה לתקופה זהה. לא ברור מדוע דבאלשיווילי עצמו נעדר מהדיון שהתקיים הבוקר וייתכן שרשיונו יישלל אף לתקופה ממשוכת יותר במהלך הדיון הקרוב. גורם בחיפה אמר לאחר החלטה המשטרה: "מדובר בעונש קשה, אבל הוא יצטרך לשאת בתוצאות".

בחיפה סיפרו אתמול כי החלוץ כבר נערך ופנה לעורך דין שייצג אותו. מאוחר יותר החליטה המשטרה להקדים את הדיון בעניינו של השחקן, שייערך כבר בשבוע הבא ולא בחודש יוני. פרקליטיו של דבאלישווילי, עו"ד תומר נווה ותמיר עמר, הגיבו היום להחלטה ואמרו: "יש כאן לא מעט דברים שצריך לבדוק. במקום שהמשטרה תשמור על פרטיותו של השחקן, הדברים פורסמו בתקשורת עוד לפני שהוא ידע שיגיע לדיון. כנראה שההד התקשורתי עשה את שלו. חודשים שאנו מנסים להקדים דיונים ולא מצליחים. הפלא ופלא, מסתבר שאפשר להקדים דיונים במחי יד".

מעבר לכך, דבאלישווילי יתייצב בפני ועדת משמעת פנימית. ייתכן שגם מסיללה, ששהה איתו במועדון, יתבקש לתת הסברים. מחיפה, כזכור, נמסר בתגובה: "הנושא ייבדק ויטופל במסגרת המועדון".

דבאלישווילי עצמו נסער מאוד מהפרשה. במהלך השיחה עם השוטרים החלוץ נראה כעוס מאוד ומסיללה, ששהה ברכב עם חבר נוסף, נאלץ להרגיע אותו לאחר שהשוטרים טענו כי רמת האלכוהול שנמצאה אצלו גבוהה מהתקן. דבאלישווילי הכחיש בפני חבריו שהוא נהג בגילופין.

הערב תארח הקבוצה את הפועל רמת גן. דבאלישווילי ומסיללה יצפו בקבוצה מהיציע, כששלומי אזולאי צפוי לחזור לסגל. בקבוצה עדיין בוחנים את החלוץ האוקראיני אנטון קרמאר, אך לא בטוח שיוחתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully