וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקולאס פלצ'וק: "הגול שלי גרם לשקט מוחלט בבלומפילד"

הדס גרינברג

6.3.2011 / 10:17

הקשר היהודי-ארגנטינאי של הפועל עכו מרוצה אחרי השוויון הדרמטי: "שמח שחזרתי לעצמי, אני מרגיש טוב בחודש האחרון"

בהפועל עכו חגגו אתמול (שבת) את התיקו מול מכבי תל אביב כפי שחוגגים ניצחון. הגול של ניקולאס פלצ'וק בדקה ה-93 הדהים אפילו את אנשי הקבוצה שלא האמינו כי זה כבר אפשרי. במועדון שמחו במיוחד מהנקודה, לאור העובדה כי היה מדובר באחד מהמשחקים החלשים של הקבוצה העונה.

בקבוצה ציינו שלוש נקודות אור: האחת היא הנקודה שהושגה במשחק חלש, השנייה היא הגול המרהיב של רועי דיין שממשיך לככב וכבש אתמול את שערו ה-14 העונה, והשלישית היא חזרתו לכושר של ניקולס פלצ'וק שבחודש האחרון כבש שלושה שערים ובישל אחד נוסף.

הבוקר אמר פלצ'וק בראיון ראשון העונה: "מכבי תל אביב שיחקה טוב יותר והייתה יכולה לכבוש אפילו שלושה שערים, אבל הם לא עשו את זה ואנחנו חזרנו למשחק מגול מדהים של רועי דיין. אני שמח שכבשתי בדקה ה-92, זו הייתה הרגשה מדהימה בבלומפילד שפתאום כולו היה בשקט. זה היה גול חשוב מאוד בסיום ואין שמח ממני על כך שעזרתי לקבוצה".

פלצ'וק התייחס גם לכך שהוא פתח את העונה בצורה טובה, ירד בכושרו ואיבד את המקום בהרכב, אך לאחרונה חזר לעצמו: "היה לי קשה לעבור לישראל ולקח לי זמן. זה נכון שנחלשתי, אבל אני שמח שחזרתי לעצמי. אני מרגיש טוב יותר במיוחד בחודש האחרון". באשר לסיכויים לחזור למקום שמוליך לפלייאוף העליון, הוסיף הקשר: "זה יהיה קשה, אבל אנחנו רוצים להיות שם ומאמינים שזה אפשרי".

פלצ'וק, יהודי-ארגנטינאי, החל ללמוד עברית לפני מספר חודשים וכבר מתקשר באמצעותה עם שחקני הקבוצה. הבלם פידליס דימקאו, ששוב נפצע אתמול, זכר למתיחה ממנה סובל בשלושת השבועות האחרונים, נמצא בספק למשחק בשבת נגד מכבי פתח תקוה. במידה שלא יהיה כשיר, גבע ברקאי שהחליפו אתמול ואף הציג יכולת טובה לפני כשבוע, ישוב למרכז ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully