וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים במכבי נתניה: "אנחנו פראיירים, זה מתסכל"

הדס גרינברג

6.3.2011 / 9:55

בנתניה עדיין מאוכזבים מאוד משער השוויון המאוחר שהקבוצה ספגה מקרית שמונה בשבת. שביעות רצון מטרטיאק וקפוראלה

במכבי נתניה קיוו אתמול (שבת) להשיג ניצחון רביעי בחמשת המשחקים האחרונים והקבוצה גם לא הייתה רחוקה מכך כשהוליכה 0:1 על עירוני קרית שמונה עד הדקה ה-92, אך שער של שמעון אבוחצירא חילק את הנקודות ולקבוצה של ראובן עטר זהו התיקו השני ברציפות. בנתניה התאכזבו מהתוצאה גם בגלל שהקבוצה הציגה יכולת טובה לאורך מרבית המשחק, אבל לא הצליחה לשמור על היתרון מול יריבה ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-55.

שחקני הקבוצה קמו הבוקר עם תחושת החמצה גדולה ואחד מהם אמר: "יצאנו פראיירים. עלינו ליתרון דווקא במחצית הראשונה הפחות טובה שלנו וכבר הובלנו כל המשחק. לאבד שלוש נקודות כל כך חשובות שהיו דוחפות אותנו למעלה זה מתסכל". מה שתסכל את השחקנים והצוות המקצועי במיוחד, היה המהלך שהוביל לגול השוויון של קרית שמונה, שהגיע מחוסר תיאום בין אוראל דגני שרצה להרחיק את הכדור לקרלוס אריאס שיצא לתפוס אותו. דגני ואריאס הציגו יכולת טובה אתמול, אך התאכזבו מהטעות הזו.

בתוך כך במועדון מרוצים מכך שהחלוץ האוקראיני סרגי טרטיאק חזר לכבוש ומאוד מקווים כי כבר במחזור הקרוב גם אחמד סבע יעשה זאת. סבע לא כבש ב-17 המחזורים האחרונים אך בצוות המקצועי מרוצים מהלחימה שלו ומהעובדה שהוא מרבה להטריד את הגנות היריבות.

הבלם מריאנו קפוראלה, ששב אתמול להרכב אחרי שהחלים מפציעה ארוכה בברך, הציג יכולת מצוינת ובקבוצה מרוצים מחזרתו לכשירות מלאה. בקבוצה קיימת הערכה גדולה לארגנטינאי, שהראה נחישות גדולה לחזור לפעילות עוד כשהיה פצוע. עוד בהגנה: לאוניד קרופניק, שהוחלף במחצית בשל פציעה בראש, פונה לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח. קרופניק צפוי לקבל מנוחה ולשוב בימים הקרובים בהתאם לכשירותו.

איש העסקים המצליח, יצחק תשובה, שהגיע אמש לקופסא לצפות במשחק, גרם לתקוות רבות בעיקר בקרב האוהדים, שמקווים שהוא יחזור להשקיע בקבוצה. גם אנשי המועדון מקווים מאוד כי תשובה יסייע כלכלית וזאת לאור מצבה הכלכלי הקשה של הקבוצה לאחר שדניאל יאמר הפסיק להעביר אליה כספים. כזכור, תשובה היה הבעלים של מכבי נתניה בשנות השמונים. היום תערוך הקבוצה אימון שחרור ומחר יקבלו השחקנים חופש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully