וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: אלמונים הציתו קרוון במתחם בית וגן

5.3.2011 / 23:54

כוחות כיבוי הוזעקו למגרש האימונים של בית"ר ירושלים. במקום רוססו כתובות אדומות, שבהן נכתב: "הפועל תל אביב אימפריה"

אלמונים הציתו הערב (שבת) קרוון השייך לבית"ר ירושלים במתחם בית וגן, מגרש האימונים של הקבוצה. כוחות כיבוי הוזעקו למקום כאשר בדיווח הראשוני נמסר כי למקום נגרם נזק כבד. במקום רוססו גם כתובות נאצה בגנות הקבוצה. המתקן שנשרף הוא קונטיינר הציוד של המועדון.

נוכחים שנמצאים במקום דיווחו כי בכתובות הנאצה נרמז כי מי שעומד מאחורי המעשה הם אוהדים של הפועל תל אביב. הכתובות עצמן הן בצבע אדום, כשנרשם שם: "הפועל תל אביב אימפריה" ו"לה פמיליה על הזין". אל המקום הגיעו שלושה צוותים של כיבוי אש בניסיון להשתלט על הלהבות. כידוע, ביום שני יתקיים המשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים.

בבית"ר ירושלים מסרו בתגובה לאירועים: "מדובר באירוע חמור. מטבע המועדון וחלק מחדר האסיפות עלה באש, ובנוסף כ-15 כתובות נאצה רוססו על הקירות. בין הכתובות שרוססו נכללו הכתובות 'רק הפועל', 'בית"ר נאצים' ו'ירושלים עולה באש'. קצין כיבוי קבע שמדובר בהצתה. זהו אירוע ונדלי חמור ביותר שרק בנס לא הסתיים בנזק חמור יותר. המשטרה חוקרת את האירועים ואנו מקווים שהחשודים יתפסו וייענשו בחומרה. עצוב שפחות מ-48 שעות לפני המשחק אנחנו צריכים להתעסק באירועים כאלה".

על רקע המשחק הטעון, עד עתה הבטיחו מקומם בטדי כ-6,000 אוהדי בית"ר, כאשר 4,000 יגיעו ממנויים וכרטיס נוסף שיקבלו ועוד 2,000 איש שרכשו כרטיסים. בניגוד לאימונים לקראת משחקים קודמים בהם אוהדים הגיעו וקיללו את השחקנים, אתמול הגיעו אוהדים לאימון ונתנו תמיכה לשחקנים לקראת המשחק, כאשר אחד מהם אמר: "למרות שמדובר בכמה עשרות אוהדים זה עושה טוב, במיוחד שבשבועות האחרונים באו לקלל. אם הקהל מבין את המצב וייתן גב, זה ייתן לנו הרבה ביטחון".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי עדיין לא החליט באיזה הרכב או מערך הוא יפתח במשחק. האפשרויות הן לעלות את הרוואה קאז'ה ועידן טל בקישור האחורי, כשבחלק הקדמי ישחקו סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן ושי חדד, ואיתו בהתקפה סמואל יבואה. אפשרות נוספת היא שסטיבן כהן או שי חדד לא ייכללו בהרכב, ובמקום אחד מהם ישחק קובי מויאל, מה שיהפוך את הקישור להגנתי יותר. בחלק ההגנתי צפוי לפתוח ליאור ראובן כמגן ימני במקום אלי דסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully