וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא עזורי אמור להמשיך לפחות משחק נוסף

5.3.2011 / 23:31

מאמן הפועל אשקלון ייפגש בראשון עם פרוספר אזגי כדי לדון בפתרונות למצב. הבעלים עזב את המגרש לאחר שספג קללות

אין שקט בהפועל אשקלון. התבוסה שנחלה הקבוצה למכבי פתח תקוה (4:0) וההתפרקות של השחקנים הביאו להרבה מאוד לחשושים ודיבורים סביב מעמדו של גיא עזורי במועדון. גורם בקבוצה אמר בסיום: "אנחנו הכל חוץ מקבוצת תחתית. אנחנו לא נראים כמו קבוצת תחתית, לא מתייחסים למצב כמו קבוצת תחתית ולא נלחמים כמו קבוצת תחתית. על הנייר הכל פתוח אבל אם שחקנים פה לא יתעוררו אז תכל'ס אין סיכוי".

הבעלים פרוספר אזגי עזב את המגרש בתחילת המחצית השנייה על רקע קללות של כמה עשרות אוהדים, מה שכמעט התפתח לעימות אך אנשים שהיו בסביבת היושב ראש דחפו אותו מהמקום. אזגי אמר בסיום כי "מעמדו של המאמן אינו על סדר היום ואנחנו הולכים היום לישון על הדברים. מחר? מחר זה יום חדש".

יחד עם זאת, למרות הדברים מחר צפויה פגישה בין אזגי לגיא עזורי שההערכה היא שאם לא תגיע החלטה מצידו של המאמן, אזגי צפוי לתת לו גיבוי לפחות עד למשחק הבית בשבוע הבא מול באר שבע.

עזורי היה מאוד מאוכזב מהיכולת של שחקניו וגער בהם בחדר ההלבשה: "אפשר להפסיד אבל תראו איך אתם נראים. זו בושה וחרפה, ככה יורדים ליגה". שחקנים בקבוצה טענו בסיום כי לקבוצה ישנה בעיה קשה בעמדות המגנים וכי כל כדור שמגיע לשחקני האגפים של היריב מסתיים במצב.

"עלינו עם שלושה בלמים וגם אם היינו עולים עם חמישה כאלה, כל כדור ארוך לזנדברג או בן חיים הגיע למצב ליד השער שלנו", אמרו שחקנים בקבוצה. "חטפנו ארבע ממכבי תל אביב וארבע ממכבי פתח תקוה אז איך נביא נקודות? צריכים לעשות את הדברים מההגנה ולהפסיק לבנות על האיכות שכביכול יש לנו מקדימה כי אנחנו חלשים גם שם אז לפחות שנעשה הגנה כמו קבוצת תחתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully