וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי דיין: "שואפים להגיע לפלייאוף העליון"

הדס גרינברג

5.3.2011 / 21:50

בהפועל עכו קיבלו תיאבון מחודש אחרי ה-2:2 נגד מכבי ת"א. אלי כהן הרגיע: "הם היו הרבה יותר טובים, לוקח רק את הנקודה"

בהפועל עכו היו מרוצים מהנקודה איתה חזרה הקבוצה הביתה מבלומפילד. כזכור, הקבוצה של אלי כהן כבר פיגרה 2:0 נגד מכבי תל אביב, אבל שער יפה של רועי דיין, שמצא את החיבור של לירן שטראובר בבעיטה מחוץ לרחבה, ואחד נוסף של ניקולאס פלצ'וק בתוך תוספת הזמן, העניקו לקבוצה מהצפון 2:2 דרמטי.

"זה תיקו שכולו ניצחון מהסיבה שלא היינו טובים", הודה אלי כהן בסיום, "מכבי היו הרבה יותר טובים, הגיעו למצבים ועלו עלינו בכל פרמטר, כולל רצון ונחישות. השינוי הגיע אחרי השער היוצא מן הכלל של דיין. מכבי נלחצו קצת והלכו לאחור, עשינו שער משום מקום של 2:2, אבל אני לוקח מהמשחק הזה רק את הנקודה".

על השאיפות של הקבוצה הוסיף המאמן: "המאבק מאוד צמוד ועם ניצחון בשבוע הבא אולי נהיה במקום החמישי-שישי. יהיה מאבק קשה עד סוף העונה. בתחילת העונה הייתי אומר שפלייאוף אמצעי זה הישג גדול, אבל עכשיו רוצים יותר".

רועי דיין, שכבש את שערו ה-14 העונה וגם בישל את שער השוויון של פלצ'וק, אמר: "אין ספק שאני באחת מהתקופות הטובות בקריירה שלי, אבל סיכומים נעשה בסוף העונה. אני לא חושב שזה מזל אלא יכולת. היה משחק טוב של הקבוצה ואני חושב שהתוצאה משקפת. אני מקווה לקבל זימון לנבחרת ואני משתדל להציג יכולת טובה. פלייאוף אמצעי לא יאכזב כי זו קפיצת מדרגה לעומת השנה שעברה, אבל אנחנו שואפים לפלייאוף העליון. אני חושב שזה אפשרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully