וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "המטרה שלנו - מרכז טבלה ומעלה"

5.3.2011 / 21:33

קשר נירנברג, ששיחק 79 דקות ב-0:5 על סט. פאולי, מרוצה מהיכולת, ומוביל בסקר של אתר המועדון בבחירה לשחקן החודש

אחרי שרצף הניצחונות שלה נקטע עם תיקו נגד שאלקה בשבוע שעבר, נירנברג חזרה היום למסלול הניצחונות והיא עשתה את זה בקלות יתרה, אחרי שהביסה 0:5 את סט. פאולי. פיליפ וולשייד כבש כבר אחרי שלוש דקות וכריסטיאן איגלר הוסיף צמד מהיר בדקות 13 ו-17 כדי לגמור את המשחק בשלב מוקדם. במחצית השנייה איגלר לא נרגע. הוא הוסיף עוד צמד בדקות 86 ו-87, כדי לסיים את המשחק עם רביעייה ענקית. אלמוג כהן שיחק 79 דקות לפני שהוחלף על ידי מארק מינטאל.

"היה משחק טוב שלנו, אנחנו בכושר מצוין", אמר כהן לוואלה! ספורט לאחר המשחק. "אני שמח שחזרתי להרכב וניצחנו. 11 דקות לסוף הרגשתי שאני סובל מ'רגל עץ' ולכן ביקשתי להתחלף. אני מרגיש טוב עכשיו וכיף לי לשחק בקבוצה כזאת, אני מקווה שנמשיך לנצח". על המטרות של נירנברג בקבוצה הוסיף קשר הנבחרת: "אחרי הניצחון הקבוצה מדורגת שישית בטבלה. אני מאמין שנירנברג תסיים העונה במרכז הטבלה ומעלה. בכל אופן, זו השאיפה".

בעניין אחר: כהן מועמד לתואר שחקן החודש בסקר שנערך באתר הקבוצה. עד כה הצביעו למעלה מ-18 אלף גולשים וכהן מוביל בדירוג עם 28 אחוזי הצבעה. במקום השני ממוקם החלוץ ג'וליאן שיבר (25 אחוז). איגלר שכבש הערב רביעייה הרחק מאחור עם שלושה אחוז בלבד. "אני מקווה שימשיכו להצביע לי ואזכה בתואר", אמר הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully