וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "אני שמח שנגיע לדרבי עם ניצחון"

מאמן הפועל חיפה היה מרוצה מהיכולת בבאר שבע: "אנחנו בנקודה שצריך ללחוץ על הגז". בן בסט: "אנחנו מצפים לדרבי"

שבוע לפני הדרבי, הפועל חיפה המשיכה במגמה החיובית ורשמה הערב (שבת) ניצחון חוץ שלישי ברציפות, הפעם 0:2 על הפועל באר שבע המאכזבת. עדן בן בסט כבש את הראשון בפנדל ואמיר אבו ניל הכפיל כדי לעלות את הפועל חיפה באופן זמני למקום החמישי בטבלה.

"אני מקווה שהניצחון הזה ירחיק אותנו סופית מהמאבקים למטה, ונוכל להסתכל על הפלייאוף העליון", אמר בסיום מאמן הפועל חיפה ניצן שירזי. "אני מקווה שהמומנטום שלנו יילך צפונה לכיוון שלנו, אנחנו בדיוק בנקודה שאנחנו צריכים ללחוץ על הגז, ונראה אם נעשה את זה. אבו ניל אוהב שטחים, אוהב לצאת קדימה בצורה חכמה. באר שבע יצאו קדימה ועשינו את הפעולות הנכונות. יש לנו מספיק עומק, יש לנו את רועי שוקרני, שאיפה שתשים אותו הוא ישחק טוב, יש לנו שחקנים צעירים שרעבים ללמוד, ואני שמח שהיום רועי עשה עבודה של שני שחקנים. הדרבי עוד רחוק, אני מבין כמה זה חשוב לאוהדים שלנו, אני שמח שאנחנו באים אליו אחרי ניצחון".

בן בסט, שהעלה את מאזנו בראש טבלת המבקיעים ל-15 שערים, הוסיף: "באנו אחרי 120 דקות בגביע, אבל זה לא תירוץ. עמדנו כמו שצריך, מי שמילא את המקום של החסרים עשה את זה כמו שצריך ואני שמח. אני רוצה לסיים עם כמה שיותר שערים ולעזור לקבוצה לטפס למעלה ואז נראה מה יהיה. בשבוע הבא דרבי, אני מקווה שהקהל ידחוף, אנחנו מצפים למשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully