וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: עכשיו הכדור עובר לאנדי רם ויוני ארליך

4.3.2011 / 20:37

הצמד יכול לסגור את המפגש נגד פולין אם ינצח את מטקובסקי ופירטסנבורג (ש', 14:00, 5). רם: "נספק את הסחורה"

מוקדם מהצפוי, עשויה נבחרת הדייויס של ישראל להבטיח את מקומה בפלייאוף על העלייה לבית העליון בגביע הדייויס כבר מחר (שבת, 14:00, שידור ישיר בספורט 5) אם אנדי רם ויוני ארליך ישיגו נקודה נוספת במשחק הזוגות נגד מרסין מטקובסקי ומריוס פירטסנבורג הפולנים. אחרי הניצחונות המרשימים של דודי סלע ואמיר ויינטרוב ביום שישי, הלחץ עובר אל רם וארליך, ששיתוף הפעולה ביניהם השנה עדיין לא הצליח להמריא.

הצמד הישראלי, שחזר לשתף פעולה השנה, שיחק יחד בשישה טורנירים, אבל באף אחד מהם הוא לא הצליח להשיג יותר מניצחון אחד. רם (24 בזוגות) וארליך (52) מגיעים לדייויס אחרי האכזבה מטורניר דלריי ביץ', ששם הפסידו כבר בסיבוב הראשון לסקוט ליפסקי וראג'יב ראם האמריקאים. למרות זאת, בדייויס המאזן של שניהם חיובי כאשר רם ניצח ב-14 משחקי זוגות והפסיד בשישה, כשלארליך מאזן זהה אך עם הפסד אחד פחות. הפעם האחרונה שהם שיחקו יחד בדייויס הייתה נגד אוסטריה בשנה שעברה, כשאז זה נגמר עם ניצחון בשלוש מערכות על יורגן מלצר ואלכסנדר פייה.

מול הצמד הישראלי יתייצב זוג מנוסה מאוד, שמדורג 13 בדירוג הזוגות בסבב. באליפות אוסטרליה הפתוחה הם נעצרו רק ברבע הגמר, ובהמשך הם הגיעו לרבע הגמר ברוטרדם אך הודחו בסיבוב הראשון של טורניר דובאי. בשנה שעברה השניים גם השיגו ניצחון אחד בדייויס נגד לטביה והעניקו ניצחון חשוב בריגה במסגרת הפלייאוף על ההישארות בבית האירופי/אפריקאי 1.

הפעם האחרונה שאנדי רם פגש את הצמד הפולני הייתה בשנה שעברה במסגרת טורניר מונטה קרלו, כאשר הטניסאי הישראלי שיתף פעולה עם ג'וליאן נואל והפסיד בסופר טיי ברייק 10:3. כצמד, רם וארליך פגשו בפעם האחרונה את מטקובסקי ופירטסנבורג לפני ארבע שנים, כאשר הצמד הישראלי העפיל על חשבון הפולנים לחצי הגמר בברצלונה בזכות ניצחון בשתי מערכות שנגררו לשובר שוויון.

"זה מלחיץ לעלות ב-0:2 כי מצפים מאיתנו להרבה", אמר אנדי רם לקראת משחק הזוגות. "יהיה משחק שקול מול אחד הצמדים הטובים בעולם. הקהל ייהנה מהאנרגיות של אנדי ויוני ואנחנו נספק את הסחורה כמו תמיד". הקפטן אייל רן הוסיף: "הזוג הפולני הוא צמד מצוין. אנדי ויוני אוהבים לשחק פה ואני סומך עליהם. אם הקהל יהנה נהדר כמו ביום שישי, נוכל לסיים את הניצחון כבר בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully