וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר ויינטרוב: "בלי הקהל הייתי מפסיד ב-3 מערכות"

4.3.2011 / 19:44

הטניסאי הישראלי חגג בכורה מושלמת בדייויס: "הייתה חוויה מדהימה". אייל רן: "זה יום מדהים לנבחרת, אמיר נתן את הבונוס"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

איזה יופי של בכורה רשם הערב (שישי) אמיר ויינטרוב. המחבט הישראלי השני ראה את דודי סלע מעלה את ישראל ל-0:1 על פולין, ולאחר מכן נכנס למשטח אל מול 3,000 אוהדים נלהבים. ויינטרוב, המדורג 257, עמד בלחץ, ועוד איך עמד: הישראלי בן ה-24 לא נבהל מיירז'י יאנוביץ' (150 בעולם), ניצח 6:4, 2:6, 2:6, 7:6, 4:6, והעלה את נבחרת הכחול-לבן ל-0:2 במפגש בבית האירופי-האפריקאי. ניצחון של אנדי רם ויוני ארליך מחר יסגור את הסיפור.

אייל רן: "זה חלום שמתגשם בשבילו"

"ניצחתי בזכות הקהל", הודה גיבור הערב בצניעות עם תום המשחק. "הקהל זה תמיד השחקן השישי ובלי התמיכה שלהם הייתי מפסיד פה בשלוש מערכות. הקהל הרים אותי. הייתי לחוץ מאוד לפני המשחק, אבל מזל שיש את הקהל. בדייויס הפן המנטאלי הכי חשוב. הייתי גמור בשובר השוויון במערכה הרביעית, נקעתי את הקרסול והנבחרת דחפה אותי. ניסיתי לשחק את הטניס שלי, ניסיתי להיות בפוקוס, לא הסתכלתי ימינה ושמאלה. החוויה מדהימה ואני מחכה לפעם הבאה".

הטניסאי הישראלי סיפר לאחר מכן במסיבת העיתונאים כי "זה משחק חמש מערכות הראשון בחיי", והוסיף: "עשיתי הכנה טובה והגוף החזיק מעמד יופי, הייתי יכול להמשיך עוד. הפספוס במערכה הרביעית היה בגלל לחץ. היה לי מזל שהתחלתי את היום שני כי ספגתי את האווירה מהצד, נכנסתי בהדרגה לעניינים וזה נתן לי ביטחון".

יאנוביץ' כעס על עצמו בסיום, ואמר: "אני מאוכזב שהפסדתי וזה אחד המשחקים הגרועים בקריירה שלי. אני מרגיש רע היום. ללא קשר לויינטרוב, שיחקתי גרוע. ניסיתי הכל, אבל זה לא הלך. עם עוד קצת מזל במערכה החמישית, והייתי מנצח. הקהל לא הפריע לי, לא היה איכפת לי ממנו". הקפטן הפולני רדוסלב סימנצ'יק כעס כשנשאל האם לנבחרת שלו יש עדיין סיכוי, ואמר: "אנחנו בפיגור 2:0, מה אתם רוצים? שנעזוב עכשיו?".

לאחר המשחק אף קיבל ויינטרוב שלל מחמאות מסובביו. קפטן הנבחרת אייל רן אמר: "אמיר היה מדהים. בשביל משחק דייויס ראשון לשחק חמש מערכות כמו שהוא שיחק, זה חלום שמתגשם בשבילו. זהו יום מדהים לכל הנבחרת, אין לי מילים. אמיר נתן את הבונוס וכל הכבוד לו. עכשיו המשקל עובר לאנדי ויוני. אני בוטח בהם, ההופעה של אמיר ודודי תיתן להם השראה וביטחון".

כאמור, המשקל אכן עובר לצמד הישראלי שיוכל להכריע מחר את המפגש. עוד לפני שהתייחס לכך יוני ארליך, מצא זמן גם הוא להחמיא לויינטרוב: "הוא החזיק את עצמו מדהים, הוא היה בוגר ומרוכז, ידע מה הוא רוצה ולא נשבר. הוא נלחם בשביל עצמו והנבחרת ומגיע לו שאפו גדול".

אנדי רם התייחס למשחק הזוגות ואמר: "מלחיץ לעלות ב-0:2 כי מצפים מאיתנו להרבה. יהיה משחק שקול מול אחד הצמדים הטובים בעולם. הקהל ייהנו מהאנרגיות של אנדי ויוני ואנחנו נספק את הסחורה כמו תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully